RADI SE PUNOM PAROM

JUTARNJI U INSPEKCIJI NAJVEĆEG GRADILIŠTA U ZAGREBU Doznali smo kako napreduju radovi na rotoru i kada možemo očekivati realizaciju ovog megaprojekta

Radovi na tramvajskoj trasi trajat će još koji mjesec, jer kad krene promet na rotoru, možemo spajati kontaktnu mrežu, kaže šef projekta Goran Radić
 Ronald Goršić / CROPIX

Zagrepčane 20. listopada očekuje nova regulacija prometa na remetinečkom rotoru. Kako nam je na gradilištu objasnio voditelj građevinskih radova Mile Lulić, u promet će biti puštena prometnica iz smjera Lučkog prema Novom Zagrebu koja ide preko sjeverne strane rotora. To znači da će se od zapada prema istoku moći voziti samo u jednom smjeru. Dodao je kako se očekuje da će promet nakon promjene regulacije biti malo otežan.

Nova regulacija još se do detalja dogovara s policijom. Idući utorak imat će sve informacije te će javnost biti upoznata sa svime. “Najbitnije nam je da što manje trpi promet, a i građani”, ustvrdio je Lulić.

Završna faza

Inače, rekonstrukcija rotora je u završnoj fazi, a ako sve bude po planu, njime bi se moglo prometovati već u siječnju iduće godine, rekao je pak voditelj projekta rekonstrukcije Goran Radić.

“Držimo se zacrtanog plana. Ako nas vrijeme posluži, očekujemo da bi početkom godine rotor mogao biti otvoren za promet”, izjavio je Radić dok stojimo na tramvajskoj trasi na kojoj će radovi početi idućeg tjedna. “Radovi na tramvajskoj trasi će trajati još koji mjesec jer kad pustimo promet na rotoru, možemo spajati kontaktnu mrežu za tramvaje. Uz to će se raditi i na uređenju okoliša”, ustvrdio je Radić. Režim tramvajskog prometa nakon rekonstrukcije ostaje isti, objašnjava, odnosno vraća se regulacija otprije početka rekonstrukcije.

Kompletni radovi na rotoru trebali bi biti gotovi u travnju ili svibnju sljedeće godine, dodao je. “Kako završavamo radove, tako ćemo lagano sve puštati u promet”, istaknuo je Radić.

“Moramo početi raditi uklope na Jadranski most. Morat ćemo promijeniti regulaciju na mostu i zatvoriti njegovu istočnu traku. Nakon što to napravimo, počinjemo s radovima na uklopima na istočnom dijelu rotora, zatim na zapadnom, a kada se to napravi, obavili smo najgori dio posla. Iduća dva mjeseca bi moglo biti problema s prometom, ali možda ih i neće biti”, govori Radić i moli građane za strpljenje.

“Prema pokazateljima, kada brojimo promet, vidljivo je da se u odnosu na razdoblje prije nego što smo krenuli u rekonstrukciju rotora i broj ljudi koji je išao preko starog rotora iz pravca istoka prema zapadu pojačao promet po privremenim prometnicama za 10 posto. Ljudi su shvatili da na tim prometnicama nema pretjerane gužve i tuda se voze”, tvrdi Radić.

On i Lulić odveli su nas i do podvožnjaka koji će spajati Jadransku aveniju s Avenijom Dubrovnik. Dugačak je 280 metara, ima dvije tunelske cijevi i ključni je dio rekonstrukcije.

“Radnici sada rade struju, provlače kabele te rade kanale i rubnjake”, objašnjava Radić dok prolazimo podvožnjakom.

Gradnja bukobrana

Ističe kako na rekonstrukciji rotora radi više od 300 radnika te kako sada praktički vlada opsadno stanje. “Radi se na svakom dijelu, na dva podvožnjaka, šest nadvožnjaka, rampama na sjevernoj strani kružnog toka, koje se proširuju za jednu voznu traku, samom prstenu rotora Apsolutno svi rade, asfalteri svoj posao, dosta radnika sudjeluje u gradnji bukobrana uz Remetinečku cestu i Aveniju Dubrovnik, postavlja se LED rasvjeta”, rekao je Radić.

“Na rotoru ima posla jer moramo sve posložiti tako da tijekom ostatka radova promet funkcionira. Sve ovo je presloženo da bi se sve samo tako napravilo. Zadovoljni smo dinamikom radova jer smo s nekim aktivnostima završili prije, a s nekima ćemo biti gotovi malo kasnije”, zaključio je voditelj projekta rekonstrukcije Goran Radić.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 11:39