Vozili smo se novim podvožnjakom Dubravica – prvom cestom u Zagrebu kojom se prometuje naizmjence uz dinamičku prometnu signalizaciju. Automobilom smo prošli podvožnjak prvo u smjeru sjever-jug, te sačekali zeleno svjetlo za put jug-sjever. Evo što smo primijetili.
Ulaz u podvožnjak sa strane sjevera označen je s više semafora. Na križanju Huzjanove i Dubravice tako stoji semafor s tekstom „Podvožnjak otvoren“, odnosno „Podvožnjak zatvoren“ dok se na ulazu u sam podvožnjak nalaze čak tri semafora, dva standardna koja reguliraju crveno i zeleno svjetlo te semafor koji zelenom strelicom, odnosno crvenim križem signalizira otvorenost podvožnjaka za promet u tom smjeru.
Na suprotnoj strani podvožnjaka, na križanju Dubravice i Samoborske su postavljeni semafori s tekstualnim signalom o prometovanju podvožnjakom. Također smo primijetili kako je ulaz u podvožnjak Dubravica iz smjera jug-sjever pregledniji jer se ulazi s Ulice Dubravica koja sada trpi više prometa nego prije otvaranja podvožnjaka, ali služi i kao pristupna cesta podvožnjaku te ne dolazi do gužvi i nejasnoća kao na prometnijem križanju Huzjanove i Dubravice na sjevernoj strani gdje se automobili mogu kretati u više smjerova – što je suprotno od križanja Dubravice i Breganske na jugu gdje se može prometovati samo u smjeru pružanja Breganske ili skrenuti za podvožnjak.
Koristeći podvožnjak u oba smjera nismo primijetili nikakve probleme i nejasnoće, no tek će se s vremenom vidjeti kako će vozači prihvatiti novu prometnicu. Ulaz u podvožnjak iz smjera sjevera zahtijeva pojačan oprez zbog uskog prostora za pješake koji svoju nekadašnju pješačku zonu sada dijele s vozačima te sunca koje će za vrijeme sunčanijih dana predstavljati problem u vidu zasljepljivanja vozača prilikom ulaska u podvožnjak.
- Promijenili su nam imidž, sad smo puno glasnija ulica nego prije, dobacuje nam kupac iz obližnje pekare te potvrđuje kako sada puno više prometa nego prije prolazi ovom ulicom. Međutim, primijetili smo kako je, unatoč pojačanom priljevu automobila na Dubravicu, prometna gužva i dalje prisutna ispod podvožnjaka u Škorpikovoj ulici.
Podsjećamo, iz Grada su poručili kako će i drugi dijelovi grada, poput Ribnjaka i ulice grada Vukovara, dobiti isti model dinamičke prometne signalizacije ukoliko se ovo pokaže dobrim rješenjem.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....