NEPRAVILNOSTI

NOVI SKANDAL Direktorica kolodvora na jednom radnom mjestu zaposlila dva savjetnika

Kolektivnim ugovorom je propisano da direktor podružnice može imati najviše tri savjetnika, no Martina Peričić ima jednog više
 CROPIX

Nakon što je utvrdila nepravilnosti oko isplate plaća djelatnicima Sektora za ekonomske i financijske poslove, Služba za unutarnju reviziju i kontrolu Zagrebačkog holdinga u Autobusnom kolodvoru otkrila je još jednu nepravilnost.

Naime, iako je kolektivnim ugovorom propisano da direktor podružnice može imati tri pomoćnika, kontrolom je utvrđeno da ih sadašnja direktorica Martina Peričić ima četiri i da stvar bude bolje, dvojicu savjetnika za isti posao.

Promjena Uprave

Radi se o poslu pomoćniku direktora za poslove prometa na kojem trenutno rade Miroslav Iveković i bivši direktor Autobusnog kolodvora Franjo Žulj.

Prema Kolektivnom ugovoru, stoji u nalazu revizije, direktor Autobusnog kolodvora ima pravo na tri pomoćnika i to za pravne, kadrovske i opće poslove, za ekonomsko financijske poslove te za poslove prometa.

Iveković je na to mjesto imenovan u listopadu 2010. godine za vrijeme bivše Uprave Holdinga i u vrijeme kada je Autobusni kolodvor vodio Ante Cicvarić, dok je Žulja u siječnju prošle godine tamo postavila sama Peričić.

Franjo Žulj, koji je također vodio Autobusni kolodvor od 2004. do 2009. godine, javnosti je poznat po optužbama da je fiktivno zaposlio Vesnu Majher, bivšu gradsku zastupnicu i voditeljicu financija predsjedničke kampanje Milana Bandića, no Županijski sud oslobodio ga je takvih optužbi USKOK-a.

Revizija je naložila podružnici da uskladi opće akte prema Odluci o reguliranju dodataka na plaće i usklađivanju stručnih sprema i koeficijenata s Temeljnim kolektivnim ugovorom koje je još u studenom propisala Uprava Holdinga.

Racionalizacija

Ta odluka, kako smo već pisali, donesena je nakon što se utvrdilo da bi Holding mogao godišnje uštedjeti gotovo 90 milijuna kuna ukoliko se ukinu razni dodaci koji se isplaćuju izvan Temeljnog ugovora te ukoliko se napravi sistematizacija poslova na način da se zaposlenicima da plaća prema koeficijentu stručne spreme.

Iz Autobusnog kolodvora tek su nam šturo odgovorili kako je u cilju racionalizacije troškova poslovanja predložena reorganizacija te izmjena prijedloga Pravilnika o sistematizaciji koji se odnosi na utvrđivanje radnih mjesta s koeficijentima složenosti poslova izvan grupe složenosti iz TKU.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
12. rujan 2024 16:16