KRAH SERVISA

ZAVRŠIO SRAMOTAN TJEDAN Šefica Yahooa: 'Žao mi je što smo naše korisnike izludjeli'

Milijuni ljudi ostali su bez pristupa e-mailu, a kompanija im se obratila tek nakon nekoliko dana

Izvršna direktorica Yahooa Marissa Mayer ispričala se korisnicima zbog problema s elektroničkom poštom prošlog tjedna, nazvavši krah koji je trajao nekoliko dana “neprihvatljivim”.

“Prošli tjedan bio je iznimno frustrirajući za naše korisnike i zbog toga nam je jako žao”, napisala je Mayer na Tumblru dok je kompanija rješavala posljednje probleme koji su za neke korisnike počeli 9. prosinca.

Sve je izazvao problem s hardverom u jednom Yahooovu centru za skladištenje, a to se odrazilo na jedan posto korisnika Yahoo maila odnosno oko milijun ljudi, tvrdi kompanija iako su izvješća govorila o stotinu milijuna problematičnih mailova. Problemi s kojima su bili suočeni korisnici vrlo su rijetki i razlikovali su se u pojedinačnim slučajevima. Zato je njihovo rješavanje trajalo tako dugo. No, do jučer su riješene neugodnosti za 99 posto osoba koje su imale problema kao što su nemogućnost da dođu do mailova te “status” pojedinih mailova, primjerice jesu li označeni kao bitni ili pročitani te gubitak mailova.

Marissa Mayer je preuzela Yahoo u medijski vrlo eksponiranom imenovanju i doživjela aplauz zbog poteza za koje se vjerovalo da će vratiti nekadašnji sjaj posrnulom internetskom gigantu. Obećala je da će Yahoou poboljšati servis za elektroničku poštu koji je drugi ili treći najpopularniji na webu, ovisi o analizi. Prema jednoj od njih, Gmail je najpopularniji sa 304 milijuna korisnika, dok Yahoo ima oko 289 milijuna mjesečnih korisnika.

“Iznad svega radimo na prevenciji ovakvih problema u budućnosti. Znamo da smo vas jako razočarali prošli tjedan”, navela je. Naime, upravo je servis za e-poštu Mayer istaknula kao jedan od svojih ciljeva za poboljšanje pozicije Yahooa. No, to je dosad bio vrlo klimav proces. Već je bilo problema proteklih mjeseci, no niti jedan nije bio tako opsežan kao ovaj prošlotjedni. U listopadu je redizajn izazvao zbunjenost, gubitak mailova i pritužbe zbog uklanjanjafunkcija. I Flickr, site za skladištenje fotografija, također je imao problema prošli tjedan.

Hvaljena zbog odličnih rezultata kao superzvijezda i “glamurozna strana” Silicijske doline, Mayer je nakon godinu i pol na “reviziji”, a mnogi su krenuli s pitanjima o tome je li toliko dobra za Yahoo kao što se mislilo na početku.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 16:03