NESTAO JE JAGUAR

Woke eksperiment kojim se indijski vlasnik želi dodvoriti nekim ‘osvještenijim‘ slojevima?

Sve je počelo krajnje bizarnom reklamom kojom se najavljuje novi smjer marke
 Christian Charisius/Dpa Picture-alliance Via Afp

"Vjerujte, nismo snifali bijeli prah dok smo ovo radili", rekao je sasvim ozbiljno Garry McGovern, čovjek zadužen za predvođenje tima od 800 ljudi koji su radili na redizajnu nekad kultne i svojedobno britanske automobilske kuće Jaguar.

Gledajući rezultate njihova uratka, međutim, laiku bi moglo biti oprošteno kada bi pomislio kako su i Mulvaney i njegovih 800 kolega sasvim dobrano zajezdili u kokainski delirij dok su prerađivali kompletan izgled Jaguara. Pardon, po novome se marka zove jaGUar.

Ukratko, sve je počelo krajnje bizarnom reklamom kojom se najavljuje novi smjer marke. Svega u toj reklami ima, i bezizražajnih ljudi odjevenih u futurističke oprave pastelnih boja, i macola kojima se razbija status quo, i inspirativnih citata, i krajnje...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
30. studeni 2024 21:23