"Vjerujte, nismo snifali bijeli prah dok smo ovo radili", rekao je sasvim ozbiljno Garry McGovern, čovjek zadužen za predvođenje tima od 800 ljudi koji su radili na redizajnu nekad kultne i svojedobno britanske automobilske kuće Jaguar.
Gledajući rezultate njihova uratka, međutim, laiku bi moglo biti oprošteno kada bi pomislio kako su i Mulvaney i njegovih 800 kolega sasvim dobrano zajezdili u kokainski delirij dok su prerađivali kompletan izgled Jaguara. Pardon, po novome se marka zove jaGUar.
Ukratko, sve je počelo krajnje bizarnom reklamom kojom se najavljuje novi smjer marke. Svega u toj reklami ima, i bezizražajnih ljudi odjevenih u futurističke oprave pastelnih boja, i macola kojima se razbija status quo, i inspirativnih citata, i krajnje...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....