PREKOVREMENI RAD

TEHNIČARI POPRAVILI KRIVI AVION Odmah nakon polijetanja motor je planuo, a na pistu su padali komadi metala

Istraga je pokazala da su vratašca oba motora ostala otkvačena jer je bio predviđen servis motora preko noći, ali su premoreni tehničari na koncu popravljali krivi zrakoplov i ostavili otkvačena vrata
 Twitter

LONDON - Istraga zrakoplovnog incidenta koji se dogodio u londonskoj zračnoj luci Heathrow u svibnju 2013. pokazala je niz zanimljivih nalaza. Zrakoplov British Aiwaysa koji je poletio prema Oslu prisilno je prizemljen jer mu je oštećen motor, a poklopci oba motora su otpali dok je drugi motor zahvatio plamen. Istodobno je i dovod goriva bio oštećen. 50-godišnji pilot je uspio zrakoplov vratiti do zračne luke i prizemljiti ga četiri minute nakon polijetanja sa samo jednim motorom, dok su s zrakoplova otpadali komadi metala uokolo po pisti. Srećom, nitko od 75 putnika i četvero članova posade nije ozlijeđen.

Istraga je pokazala da su vratašca oba motora ostala otkvačena jer je bio predviđen servis motora preko noći, ali su premoreni tehničari na koncu popravljali krivi zrakoplov i ostavili otkvačena vrata.

No, osim pogreške tehničara na tlu, čini se da ni komunikacija unutar zrakoplova nije bila posve prema protokolima. Naime, istraga je pokazala da je nekoliko putnika reklo kako su pokušali obavjestiti kabinsko osoblje da curi gorivo iz desnog motora. Prema izvještaju, dokazi s fotografija, kao i navodi putnika, pokazuju da je curenje goriva bilo potpuno vidljivo s prozora kabine. Usprkos tome, kabinsko osoblje nije prikupilo informaciju o curenju goriva i nije tu informaciju prenijelo pilotima kao što je to predviđeno.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 14:23