MOSKVA Ruski Kalašnjikov Koncern, proizvođač slavne AK-47 jurišne puške, redizajnirao je prepoznatljivo oružje i predstavio poboljšane verzije kalašnjikova na gala priredbi u Moskvi.
Iz tvrtke je najavljeno kako će uskoro ponuditi i opremu za preživljavanje s kalašnjikov logoom.
AK-47 je jednostavan za proizvodnju, još jednostavniji za održavanje i zbog toga ovu pušku u arsenalima imaju mnoge vojske svijeta, pogotovo iz zemalja u razvoju. Također, kalašnjikov je omiljeno oružje gerilskih skupina u Africi u Aziji.
Procjenjuje se kako je do sada prodano više od 100 milijuna 'kalašnjikova', od toga 140.000 u ovoj godini.
CEO tvrtke Aleksej Krivoručko najavljuje modernizaciju proizvodnje i očekuje kako će do 2020. prodavati više od 300.000 primjeraka AK-47.
No, sankcije zapadnih zemalja nanijele su težak udarac planovima o širenju prodaje pošto je najbolje tržište za originalne kalašnjikove ono u SAD-u.
Sankcije su dovele i do otkazivanja velike, reklamne kampanje u kojoj je poznati akcijski glumac Steven Seagal trebao postati zaštitnim znakom nove, poboljšane jurišne puške.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....