SRCEDRAPAJUĆI URADAK

Pripremite maramice: Nova reklama John Lewisa pokazuje kako dobra djela mogu promijeniti živote

Reklama prikazuje lančanu reakciju malih dobrih djela koja mogu promijeniti tuđi život, umanjiti samoću i izmamiti osmijeh na licima
John Lewis
Reklama prikazuje lančanu reakciju malih dobrih djela koja mogu promijeniti tuđi život, umanjiti samoću i izmamiti osmijeh na licima

Jedan od najpoznatijih lanaca trgovina namještajem i stvarima za dom, John Lewis&Partners, otkrio je novu srcedrapajuću božićnu reklamu, no ovoga puta nije u slavljeničkom duhu kao što bi to gledatelji očekivali.

Dvominutna reklama vrlo je emotivna, pa pripremite maramice. Smještena u svijetu slobodnom od koronavirusa pokazuje kako mala djela dobrote mogu umanjiti samoću i izmamiti osmijeh na licima ljudi koji pate u tišini.

Reklama prikazuje lančanu reakciju dobrih djela koja mogu promijeniti tuđi život, u malim crtama, ali značajno.

Svaka od devet scena napravljena je u drugačijem stilu, a prvi put za John Lewisovu reklamu soundtrack je originalna pjesma 'A Little Love' nagrađivane britanske pjevačice Celeste, piše Daily Mail.

Iako ne postoji direktna veza s pandemijom ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 16:38