Jedan od najpoznatijih lanaca trgovina namještajem i stvarima za dom, John Lewis&Partners, otkrio je novu srcedrapajuću božićnu reklamu, no ovoga puta nije u slavljeničkom duhu kao što bi to gledatelji očekivali.
Dvominutna reklama vrlo je emotivna, pa pripremite maramice. Smještena u svijetu slobodnom od koronavirusa pokazuje kako mala djela dobrote mogu umanjiti samoću i izmamiti osmijeh na licima ljudi koji pate u tišini.
Reklama prikazuje lančanu reakciju dobrih djela koja mogu promijeniti tuđi život, u malim crtama, ali značajno.
Svaka od devet scena napravljena je u drugačijem stilu, a prvi put za John Lewisovu reklamu soundtrack je originalna pjesma 'A Little Love' nagrađivane britanske pjevačice Celeste, piše Daily Mail.
Iako ne postoji direktna veza s pandemijom Covida-19 koja je zahvatila svijet, poput maski ili socijalnog distanciranja, reklama govori o ovogodišnjem raspoloženju ljudi.
- Namjerno nismo htjeli prikazati stvarnu sliku onoga kroz što smo ove godine prošli - kazala je jedna od direktorica John Lewisa, Claire Pointon. Umjesto toga fokusirali su se na spontana djela dobrote u našim zajednicama na početku 'lockdowna'.
U reklami se gledatelji mole da 'daju malo ljubavi' i pomognu Johnu Lewisu u njihovoj misiji da prikupe najmanje 5 milijuna funti za dvije dobrotvorne organizacije, Home-Start i FareShare, koje podržavaju tisuće obitelji i pomažu dopremiti hranu na stol u domove diljem Velike Britanije.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....