osiguranje za šefa

Otkriven basnoslovni iznos koji Facebook troši na zaštitu Zuckerberga: ‘Cifru smo lani morali i povećati‘

Novac je utrošen na zaštitare i osiguranje Zuckerbergovih kuća u kojima je boravio te za pratnju za njega i obitelj na putu
Mark Zuckerberg
 Paul Katchers/Starface/Profimedia

Facebook je na fizičko osiguranje svojeg čelnika Marka Zuckerberga prošle godine potrošio više od 23 milijuna dolara, otkrio je financijski izvještaj predan američkoj agenciji za vrijednosnice. Cijena Zuckerbergovog osiguranja vrtoglavo je narasla, kako tvrtka navodi, zbog složenijih protokola putovanja za vrijeme pandemije koronavirusa, ali i zbog američkih predsjedničkih izbora koji su se održali prošle godine.

“Njegovo je ime sinonim za Facebook te se zbog toga negativne emocije vezane uz našu tvrtku izravno povezuju, te prenose na gospodina Zuckerberga”, stoji u obrazloženju povećanih troškova.

Novac je utrošen na zaštitare i osiguranje Zuckerbergovih kuća u kojima je boravio te za pratnju za njega i obitelj na putu. Tvrtka je svojem čelniku dodijelila i 10 milijuna dolara za sigurnosno osoblje i druge izdatke za zaštitu, dok je temeljna cijena osiguranja porasla s 10,4 milijuna dolara u 2019 na 13,4 milijuna.

“Odbor za kompenzacije, nominacije i upravljanje vjeruje da su ovi troškovi prikladni i neophodni s obzirom na moguće prijetnje, te na činjenicu da je gospodin Zuckerberg zatražio samo godišnju plaću u iznosu od milijun dolara, te da ne prima nikakve dodatne isplate, nagrade u vrijednosnicama ili druge poticajne kompenzacije”, stoji u izvještaju.

Facebook je ove godine odobrio dodatne troškove za zaštitu i nekolicini članova tvrtkinih odbora, u siječnju i veljači. Troškovi su odobreni, kako tvrtka navodi, “s obzirom na visoku razinu nadzora nad našom tvrtkom i nad našim direktorima te zbog dinamične i nabijene atmosfere nakon američkih predsjedničkih izbora 2020. i napada na zgradu Kongresa, 6. siječnja 2021.”

Prema izvještaju organizacije Tech Transparency Project, neki od ekstremista koji su sudjelovali u napadu na Capitol mjesecima su se služili zatvorenim grupama na Facebooku kako bi planirali i koordinirali svoje aktivnosti 6. siječnja. S druge strane, Facebookova operativna direktorica Sheryl Sandberg tvrdila je kako su prosvjedi “većinom organizirani na platformama koje nemaju našu sposobnost zaustavljanja mržnje, nemaju naše standarde, i nemaju našu transparentnost”.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. studeni 2024 13:48