
Indonezijski istražitelji otkrili su da su novougrađeni sustav za poboljšanje manevarskih karakteristika i propusti pilota odigrali ključnu ulogu u padu Lion Air Boeinga 737 MAX prošle godine, objavio je The Wall Street Journal.
Zrakoplov je pao u more 11 minuta nakon što je poletio s međunarodne luke Soekarno-Hatta u Džakarti 29. listopada 2018.
Pretpostavilo se da su poginuli svi na letu, 189 putnika i članova posade.
Nacrt izvještaja o zrakoplovnoj nesreći koji bi trebao biti objavljen sredinom studenog, navodi niz pogreški pilota i propusta u održavanju zrakoplova kao uzročne faktore nesreće, objavljeno je u nedjelju.
Istražitelji su provjerili novu značajku Boeinga, sustav MCAS za poboljšanje manevarskih karakteristika.
Sustav je uveden u novu generaciju Boeinga 737 s ciljem sprječavanja previsokog uzdizanja nosa zrakoplova.
No, čini se da je u padu Lion Aira taj sustav izazvao poniranje zrakoplova zbog pogrešnih očitanja senzora.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....