DIGITALNA STRATEGIJA

MEDIJSKI MOGUL SPRINGER PRODAJE NOVINE ZA 920 MILIJUNA EURA Ubuduće će se usredotočiti na digitalne medije

BERLIN - Njemački izdavač Axel Springer objavio je u četvrtak da će prodati regionalne novine, vodiče za televizijski program i ženski časopis za 920 milijuna eura medijskoj grupi Funke kako bi se ubuduće mogao usredotočiti na digitalne medije.

Prodaja, koja uključuje dnevne listove Berliner Morgenpost i Hamburger Abendblatt, usklađuje se sa zakonima o spajanju i zabrani kartela, a trebala bi stupiti na snagu 1. siječnja 2014., objavile su obje kompanije.

Axel Springer, izdavač najprodavanijeg europskog dnevnika Bild, kaže da će nastaviti razvijati digitalnu strategiju jer želi postati vodeća digitalna medijska grupa, te će se usredotočiti na glavne listove Bild i Welt, kao i proširiti online idanja.

Funke, ranije poznata kao medijska grupa WAZ koja objavljuje regionalne novine, reklamne materijale i časopise, preuzet će časopise Hoerzu, TV Digital, Funk Uhr, Bildwoche, TV Neu, Bild der Frau i Frau von Heute.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
13. studeni 2024 05:15