Scijentološka crkva emitirala je minutu dugu reklamu u nekoliko velikih gradova, uključujući New York i Los Angeles i to tijekom Super Bowla, što je uzrokovalo pomutnju među gledateljima.
'Za znatiželjne, radoznale, tragače za znanjem', govori narator u reklami dok atraktivni i naizgled pametni ljudi gledaju direktno u kameru. 'Za one koji žele znati o životu, o svemiru, o sebi'.
Kontroverzna institucija objavila je i kraću verziju reklame, a emitiranje tijekom velike utakmice koštalo je gotovo osam milijuna dolara.
Ne želimo otkriti o kojem se budžetu radi. Ipak, drago nam je zbog interesa koju je reklama prouzročila - kazao je glasnogovornik Scijentološke crkve.
Reklama je kritizirana da je slična Appleovoj reklami 'Think Different', a izazvala je burne reakcije na društvenim mrežama.
- Ako scijentološka crkva ima dovoljno novaca da financira reklame tijekom Super Bowla, možda ne bi trebala biti izuzeta od plaćanja poreza - piše jedan korisnik Twittera.
No, nisu sve reakcije bile iste. Drugi je korisnik napisao: Pogledao sam reklamu za Scijentologiju, pridružio sam se i grupa Destiny's Child se ponovno okupila! Ovo zbilja djeluje - hvala ti Tom Cruise!
Jedan je pak napisao: - Zanimljivo je kako svi u LA-u misle da je reklama namjenjena lokalnoj razini. Nije. ONI DOLAZE PO SVE NAS.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....