DRAMATIČNI TRENUTAK

Kako su splitski ronioci zapravo spasili most: ‘Nitko na svijetu tako nešto nije napravio‘

Uspješan završetak prve faze radova proslavljen je vatrometom, ali slavlje je ubrzo zamijenila velika zabrinutost.

Zadnji, 148. pilot Pelješkog mosta u morsko dno zabijen je u lipnju 2019. godine. Uspješan završetak prve faze radova proslavljen je vatrometom, ali slavlje je ubrzo zamijenila velika zabrinutost.

Ispod stupa broj 12, zadnjem koji se nalazi u moru na pelješkoj strani, u jednom od pilota zapela je glava bušilice koja je trebala probušiti rupu duboku oko sedam metara. Pilot je dugačak 56 metara i vanjskog promjera 1,8 metara. Impresivna bušeća glava bušilice dugačka pet metara i promjera 1,60 metara nije mogla proći kroz cijev. Prema projektu, piloti ovog stupa sidre se armaturom i ispunjavaju betonom. Kineski inženjeri shvatili su da se na dnu nešto dogodilo. Višestrukim pregledima robotiziranim kamerama nije utvrđeno potencijalno oštećenje čelične cijevi, ali bilo je jasno da postoji ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. prosinac 2025 06:53