OPSEŽNA ANALIZA NOVOG KABINETA

NOVI USPJEH HRVATSKOG FEJS GIGANTA Prvi smo analizirali Vladu na društvenim mrežama: Jako se trude, ali nemaju strategije!

ZAGREB - Dolaskom na vlast 23. prosinca prošle godine, nova hrvatska Vlada istog se dana aktivirala na društvenim mrežama, prije svega Twitteru te Facebooku, a prisutna je i na YouTubeu, Flickru te Tumblru.

Od spomenutog datuma prošlo je 50 dana i povodom toga najveće hrvatske kompanije koje se bave društvenim medijima, iSTUDIO i Socialnumbers, objavile su statistiku koja prikazuje što je Vlada postigla u svojoj kratkoj vladavini na popularnim društvenim medijima.

Vlada je na Facebooku prikupila 18.940 fanova, što znači da je svakog dana imala prosječno 379 fanova više. Osim toga, skupila je čak 17.539 lajkova i 13.100 komentara na svojih stotinjak objava, a na 4036 postavljenih pitanja korisnika odgovorila je na nešto više od 1500. Sličan uspjeh postigla je i na Twitteru gdje je prikupila gotovo 6000 pratitelja. Valja napomenuti kako, prema podacima iz rujna 2011. godine, u Hrvatskoj postoji 19.050 korisnika Twittera, od kojih je 7100 aktivno dok je aktivnih facebookovaca još i više - 1,445.000.

Aktivna komunikacija

Nešto slabije je Vlada prošla na YouTubeu, gdje su njezina 32 videa pogledana 25.731 put te na Flickru na kojem je 191 fotografija prikupila 1514 klikova.

Arhitekti istraživanja, internetske kompanije Socialnumbers i iSTUDIO, navode kako su se na obradu internetske vladavine Milanovićeva kabineta odlučili jer je Vlada tek nedavno zakoračila na polje društvenih mreža, a to je tema koja zanima gotovo svakog.

- Cilj projekta Socialnumbers je postati mjesto broj 1 za informacije i statistike o društvenim mrežama kako u Hrvatskoj tako i u svijetu. Otkako je projekt lansiran pokušavamo redovito raditi zanimljiva istraživanja na polju društvenih mreža, a posebno u vezi Facebooka kao društvene mreže s najviše korisnika.

Vlada je nedavno zakoračila na polje društvenih mreža, a kako je to tema koja zanima gotovo svakog, odlučili smo napraviti analizu njezina uspjeha na društvenim mrežama - objasnio je Filip Topol, voditelj projekta Socialnumbers.com, alata za analizu Facebook stranica. Dodaje kako su na samoj infografici radile tri osobe kroz dva dana iako su i mnogi drugi iz Socialnumbers tima pridonijeli idejama i prijedlozima. Topol ističe kako je najvažnije bilo podatke prikazati na jednostavan i razumljiv način.

ČLANAK U CIJELOSTI PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU NEDJELJNOG JUTARNJEG

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. studeni 2024 10:24