DO DALJNJEGA

ZAGREBAČKI HOLDING PRILAGODIO POSLOVANJE NOVONASTALOJ SITUACIJI Pozivaju građane da koriste samo elektroničke usluge

 Bruno Konjević / CROPIX

Zagrebački holding pozvao je korisnike Središnje poslovnice za odnose s korisnicima i ovisnim tvrtkama da do daljnjeg koristite isključivo elektroničke usluge kojima se može pristupiti putem internetske stranice holdingcentar.zgh.hr i sustava e-građani.

Središnja poslovnica, napominje Zagrebački holding prilagodila je poslovanje nastaloj situaciji i mjerama koje su resorna tijela uvele zbog koronavirusa.

Za izvanredne i hitne slučajeve, Centar za korisnike u Ulici grada Vukovara 41 posjetiteljima će biti dostupan isključivo uz prethodnu najavu kroz Pozivni centar.

Agenti su dostupni 24 sata dnevno na broju 072 500 400 kako bi korisnicima osigurali potrebnu udaljenu ili izravnu podršku, priopćio je Zagrebački holding.

Pisane predstavke građani će moći ubaciti u za to predviđeni sandučić uz ulaz u Holding centar, no preporučuje im se da dokumentaciju šalju putem elektroničke pošte na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .

Izdavanje potvrda osigurano je također elektroničkim putem, te će biti ovjerene naprednim elektroničkim potpisom.

Za plaćanja se savjetuje korištenje internetskog bankarstva ili uređaja za automatsku naplatu koji će biti postavljeni u neposrednoj blizini ulaza u korisnički centar.

Pokretni ured do daljnjega neće obilaziti lokacije predviđene rasporedom.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
10. studeni 2024 09:19