Prvi "Tjedan odmora vrijedan", zajednička akcija Ministarstva turizma i sporta (MINTS) i Hrvatske turističke zajednice (HTZ) prošao je uspješno od 16. do 25. listopada, okupivši više od 400 ponuda i usluga diljem Hrvatske s 50 posto nižim cijenama te brojne domaće i strane turiste, ocjena je iz MINTS-a i HTZ-a.
U njihovom zajedničkom priopćenju u utorak prenose se izjave ministrice turizma i sporta Nikoline Brnjac koja zahvaljuje svima koji su se uključili u "Tjedan odmora vrijedan", i turističkim subjektima s velikim brojem ponuda i svim turistima koji su potvrdili svoje rezervacije te sudjelovali u istraživanju kulturnih, prirodnih, gastronomskih i drugih bogatstava Hrvatske.
"Veseli me izuzetno velik odaziv posjetitelja parkovima prirode i nacionalnim parkovima, što govori da svi želimo boraviti na svježem zraku, biti fizički aktivni i da su ovakve ponude uistinu vrijedne", poručila je ministrica Brnjac.
Zadovoljan je i direktor HTZ-a Kristjan Staničić koji se također zahvaljuje na odazivu i ponuditeljima usluga i turistima, koji su, kako ističe, iskoristili priliku i kroz tu akciju bolje upoznali Hrvatsku.
"Svjesni smo izazovnog trenutka u kojem je projekt pokrenut, no brojne pozitivne reakcije svjedoče o njegovoj uspješnosti", poručio je Staničić, najavljujući da će se akcija idućih godina provoditi dva puta na godinu, u u proljeće i jesen, s ciljem jačanja domaćeg turističkog prometa u pred i posezoni.
Od turističkih i drugih subjekata koji su sudjelovali u toj akciji, iz MINTS-a i HTZ-a izdvajaju nacionalne i parkove prirode, posebice Nacionalni park Plitvička jezera koji je ponudio ulaznice po cijeni 50 kuna i kojeg je u tih deset dana obišlo gotovo 30 tisuća posjetitelja.
Odlične rezultate, kako kažu, bilježi i Nacionalni park Krka, kojeg je tijekom akcije posjetilo 2.700 turista, dok je Nacionalni park Sjeverni Velebit u istom razdoblju prodao više od 500 ulaznica.
Iz MINTS-a i HTZ-a prenose i da su iznimno posjetom zadovoljni i u Parku prirode Biokovo, jer su prodali više od 3.000 ulaznica, pri čemu je većina posjetitelja obišla novu turističku atrakciju Skywalk.
I slatkovodni karlovački akvarij Aquatika pohvalio se s tri puta više posjetitelja od uobičajenog u ovo doba godine ili s njih 1.500, koji su u deset dana došli u posjet.
"Više od 150 tisuća jedinstvenih posjetitelja na web stranici "Tjedan odmora vrijedan" prosječno je provelo tri minute proučavajući ponude, a pritom najviše posjetitelja stranice dolazi s područja grada Zagreba te Splitsko-dalmatinske, Primorsko-goranske i Istarske županije", ističu iz MINTS-a i HTZ-a.
Napominju da trenutno provode anketu među uključenima u akciju kako bi dobili povratne informacije koje će ovaj projekt u idućim godinama učiniti još boljim.
Na upit Hine, iz HTZ-a iznose i podatke iz sustava eVisitor o dolascima i noćenjima turista u tom Tjednu tj. od 16. do 25. listopada u komercijalnim smještajnim objektima boravilo je ukupno 63 tisuće turista, koji su ostvarili ukupno gotovo 220 tisuća noćenja. Od toga, domaćih je turista bilo 34 tisuće, a njihovih noćenja 81 tisuća, dok se ostalo odnosi na strane turiste.
Usporedba tih podataka s istim danima prošle godine ne bi bila primjerena, što zbog pandemije ove godine, zbog čega su i minusi u turizmu, pa i u posezonsko vrijeme 'povijesni', a što zbog toga što je ove godine "Tjedan odmora vrijedan" s popustima proveden prvi puta.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....