Ovogodišnji dobitnik godišnje turističke nagrade Istarske županije Zlatna koza - Capra d'oro je predsjednik uprave porečke Valamar Riviere Željko Kukurin. Nagrada mu je uručena u rovinjskom hotelu Lone gdje je održana svečana podjela istarskih turističkih nagrada. Nagradu je zaslužio zbog ostvarenja Valamarovih investicija u vrijednosti od 906 milijuna kuna u ovoj godini što je najveći godišnji investicijski ciklus u hrvatskom turizmu. Istodobno je ovaj porečki div ostvario gotovo 6 milijuna noćenja stranih turista koji ostvaraju gotovo 3 milijarde kuna turističke potrošnje. Uz navedeno, Valamar je otvorio u 2017. godini više od tisuću novih radnih mjesta svih profila čime ova tvrtka značajno doprinosi gospodarstvu Istarske županije i razvoju turizma Istre i Hrvatske.
- Stvarno mi je zadovoljstvo primiti ovo priznanje jer je to nagrada za ispravnost poslovne djelatnosti Valamara. Moram reći da mi je ova nagrada posebno draga jer ona predstavlja našu Istru i njen turizam i sve što smo napravili u proteklom periodu. Valamar je danas veliko poduzeće koje posluje u 5 destinacija, ima 6000 djelatnika i ostvaruje 6 milijuna noćenja. Nije lako ostvarivati rast kada imate tako veliko poduzeće. Ove godine rasli smo 20 posto i ostvarili najveći investicijski ciklus od 900 milijuna kuna. Vjerujem da to ne bi bilo moguće da iza nas nije bo odličan tim, kazao je Kukurin.
- Ovo pokazuje što jasna vizija i partnerstvo javnog i privatnog partnerstva može učiniti. Turizam je velika prilika za sve nas i svi koji ste odgovorni morate biti svjesni da je ispred nas sjajan period investicija i razvoja turizma, kazao je Kukurin na dodjeli nagrada.
Inače, Kukurin je svoju poslovnu karijeru započeo kao pripravnik upravo u Valamaru, točnije Rivijeri Poreč, članici grupacije Valamar. Od 2003. do 2009. godine obnašao je različite menadžerske poslove u prodaji i marketingu Valamara, uz strateške projekte u grupi. Od 2010. do 2014. godine bio je predsjednik Uprave umaškog Istraturista te je sudjelovao u ostvarenju najveće transakcije u povijesti hrvatskog turizma - prodaje Istraturista za 120 milijuna eura. Prije dvije godine Kukurin se ponovno priključio Valamar Rivieri te je imenovan predsjednikom Uprave konsolidiranog portfelja Valamar Riviere.
Uz ovu nagradu, Zlatna koza se dodijelila i u četiri kategorije – za inovativni proizvod, turistički proizvod, vizualne komunikacije i evente. U kategoriji inovativnih proizvoda nagradu su osvojili Maistrin hotel Amarin u Rovinju te projekt Handy pulske hotelske kuće Arena Hospitality Group.
Hotel Amarin je inovativni turistički proizvod jer je namijenjen obiteljskom odmoru te je potpuno prilagođen potrebama djece različitih uzrasta, kao i njihovih roditelja. Taj hotel koji je otvoren lani te je izgrađen nanovo iz temelja na mjestu starog hotela potiče djecu na igru i istraživanje i to kroz sve prostore hotela. Poseban je po svom dizajnu i zanimljivim idejama i rješenjima. Handy je pak najsuvremenija mobilna i digitalna usluga za hotelsku djelatnost kojom se gostima omogućuju neograničeni pozivi i pristup internetu tijekom njihova boravka bez ikakvih dodatnih troškova, a zasada se nalazi u svakoj sobi i apartmanu u hotelima Park Plaza Histria i Arena te u naselju Verudela u Puli, kao i u medulinskom hotelu Park Plaza Belvedere. Osim besplatnih poziva i pristupa internetu, mobilni uređaj služi gostima kao besplatni destinacijski vodič, omogućuje pozive prema recepciji i drugim odjelima te informacije o hitnim službama.
Nagrada za turistički proizvod ove godine pripala je pulskom poduzeću Idea Istra za tematski muzej Kuća istarskog maslinovog ulja te tvrtci Istra život za adrenalinski park Glavani park nedaleko Barbana. Kuća istarskog maslinovog ulja otvorena je ovog proljeća u Puli i predstavlja maslinare i njihova vrhunska ulja kroz tematski muzej govori o povijesti i tradiciji maslinarstva u Istri, u vođenim degustacijama uči posjetitelje kako raspoznati vrhunska ekstra djevičanska maslinova ulja te kako pravilno kušati, a kroz ljetna događanja predstavljaju se maslinari direktno posjetiteljima. Glavani park radi već godinama te je postao cjeloviti turistički proizvod s ponudom koja zadržava goste više od pet sati te posluje 365 dana u godini. Vrlo je omiljen među gostima te je već godinama u vrhu preporuka Trip Advisora kada su u pitanju turističke atrakcije u Istri.
U kategoriji vizualnih komunikacija nagradu je dobio video uradak Lim Bay Challenge. Riječ je o atraktivnoj avanturističkoj utrci čiji je itinerar proširen na područje Vrsara i vrsarskog arhipelaga, Limskog kanala, gradine Picugi te šire područje središnje Istre, od Vrsara sve do Pazina. Kroz video su predstavljene prirodne ljepote Istre.
U kategoriji evenata pristiglo je čak 16 prijava sa svih strana Istre, a za najbolji event nagrada je pripala Sea Star Festivalu, koji je održan od 25. do 28. svibnja. Ovaj veliki glazbeni festival i jedan od najpoznatijih na svijetu realiziran je u organizaciji TZ Umag, Grada Umaga i hotelske kuće Istraturist u suradnji s EXIT festivalom u umaškom turističkom kompleksu Stella Maris. Novi festivalski biser Mediterana predstavio je posjetiteljima neka od najznačajnijih imena svjetske i regionalne glazbene scene poput The Prodigy, Fatboy Slim, Paul Kalkbrenner… I pored velikog izazova organizacije festivala u predsezoni, premijerno izdanje festivala doživjelo je veliki uspjeh: ostvareno je preko 50.000 noćenja ili 220 posto više u odnosu na tjedan prije festivala.
U osam mjeseci u više od 20 država realizirana je impresivna marketinška kampanja čija vrijednost prelazi 3 milijuna eura, a podaci neovisnih istraživanja pokazuju da ekonomski utjecaj festivala na lokalnu turističku privredu iznosi preko 6 milijuna eura. U Umagu je za vrijeme trajanja festivala realizirano više od 50.000 noćenja. Na službenom izboru za najbolje festivale u Europi (European Festival Awards) na kojem sudjeluje preko 350 festivala iz 35 zemalja sa cijelog europskog kontinenta, umaški Sea Star je izglasan među prvih deset u kategoriji “Najbolji novi festival”.
Turistička zajednica svake godine dodjeljuje i posebno priznanje stranom partneru za izuzetan doprinos promociji turizma Istre, a ove godine nagradu Zlatna koza osvojio je Robert Clarke zbog promocije vinske priče Istre. On je jedan od najpoznatijih vinskih stručnjaka i publicista na svijetu čiji se impresivan ugled temelji na opsežnom znanju o vinima. Široj publici u Velikoj Britaniji poznat je po emisijama i prilozima za BBC, dok je u stručnim krugovima cijenjen kao izniman edukator i autor brojnih knjiga, članaka i publikacija o vinu.
Osvojio je i sve prestižne nagrade koje vinski kritičar može dobiti, od Velike Britanije do SAD-a: 1999. godine nagradu Lanson Special Millennium za izniman doprinos komunikaciji i obrazovanju o vinima; 2001. bio je glavni govornik na Boston Wine Expou, najvećem svjetskom vinskom događaju, i glavni govornik na Wine Experienceu u New Yorku i California Wine Experienceu u San Franciscu gdje je proglašen najboljim govornikom. Godine 2006. osvojio je prestižnu nagradu International Wine & Spirit Competition International Drinks Communicator of the Year Award, a u rujnu 2009. nagradu Louis Roederer International Wine Writers’ Award for International Wine Book of the Year za svoju knjigu o Bordeauxu.
Turistička zajednica Istarske županije dodijelila je posebnu zahvalu članovima obitelji u spomen na prerano preminule Predraga Spasojevića i Renca Kosinožića, i to posebnu zahvalu za životno djelo, dugogodišnje stvaralaštvo i izniman kreativni doprinos promociji turizma Istre. Također, zahvalili su se dugogodišnjim turističkim djelatnicima - Jerku Sladoljevu, Ediju Černjulu i Davorinu Flegu na aktivnom doprinosu i dostignućima razvoju turističke Istre.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....