Niti mjesec dana nakon što su se gradski i županijski čelnici fotografirali u novom klimatiziranom vlaku na putu do Kopilice, užarenim kolosijekom sada vozi stari jednodijelni motorni vlak, u željezničkim krugovima poznat pod nazivom "šveđanin", piše Slobodna Dalmacija.
Zašto je klimatizirani vlak zamijenio "starac" s Baltičkog mora, upitali smo odgovorne u tvrtki "HŽ Putnički prijevoz".
– Budući da raspolažemo jednim novim vlakom serije 7023 koji vozi na relaciji Split – Split predgrađe i obrnuto, na kojemu se prekjučer pokvario klimatizacijski uređaj, umjesto njega vozi dizel-motorni vlak serije 7122. U tijeku je uklanjanje kvara na novom vlaku, nakon čega će ponovno biti u prometu – odgovorili su iz državne prijevozničke tvrtke.
Koliki interes vlada za putovanje splitskim "metroom", dovoljno govori informacija da je u razdoblju od 11. do 30. lipnja na relaciji od glavnog kolodvora do stanice u Kopilici, te u suprotnom smjeru, tvrtka "HŽ Putnički prijevoz" prodala 670 zajedničkih karata HŽ-a i tvrtke "Promet", odnosno nešto više od 35 po danu ili samo jednu po svakom polasku.
Budući da se podaci za lipanj još prikupljaju, jer se zajedničke "biljete" prodaju i u gradskoj autobusnoj tvrtki, računica na kraju mjeseca ipak može biti nešto povoljnija za prijevoznike.
Hoće li se broj putnika povećati, vrijeme će pokazati, no u prilog željenom rastu broja korisnika željeznice zasigurno ne ide situacija koju smo zabilježili u ponedjeljak. Naime, kako su nam javili čitatelji, vlak koji je po rasporedu trebao krenuti iz Kopilice u 14.03, prema odredištu je "otklizao" tek u 14.30.
– Najgore je što nitko od zaposlenika uopće nije znao koji vlak ide. Tako je 50-ak putnika promijenilo je čak tri vlaka i na kraju su zadnjim krenuli tek u 14.40. Po ovoj vrućini prebacivali su nas iz vlaka u vlak, umjesto da su nas pustili da barem stojimo u čekaonici – posvjedočila je naša čitateljica.
Kako su nam kazali u HŽ-u, uzrok kašnjenja je kvar vlaka koji je vozio na relaciji od Splita prema Kaštel Starom.
– Zbog toga je došlo do kašnjenja vlakova u gradsko-prigradskom prijevozu. U promet je uveden zamjenski vlak te se promet postupno normalizira. Ispričavamo se putnicima koji su imali teškoća zbog kašnjenja vlakova – poručili su iz tvrtke "HŽ Putnički prijevoz", no, svakako, oba spomenuta kvara nisu baš aduti za planirano privlačenje putnika željeznici.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....