Što je zajedničko Hrvatskoj turističkoj zajednici i Chevroletovom najmanjem modelu? Točan odgovor je - slogan! Isto tako, priznali bismo i odgovore poput "originalnost", "kreativnost", "funkcionalnost"...
Hrvatske institucije jednostavno nemaju sreće s društvenim mrežama. Nakon slavnog potonuća kampanje Hrvatskih željeznica u kojima je HŽ od korisnika društvenih mreža tražio da sami predlože slogan za kompaniju (HŽslogan), sličan fijasko doživljava i Hrvatska turistička zajednica (HTZ).
Nakon što je nakon 15 godina odlučila promijeniti hrvatski turistički imidž, slogan koji je u četvrtak predstavljen postao je predmetom sprdnje na Facebooku, Twitteru i sličnim internetskim lokacijama.
Iako ministar turizma Darko Lorencin i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić tvrde kako je riječ o 'originalnom' sloganu s ključnom riječi life/život koji 'ne koristi niti jedna druga zemlja', ubrzo je otkriveno kako Srbija već neko vrijeme u svojoj promociji ima riječ life - Life in the Rhythm of the Heartbeat, iliti Život u ritmu kucanja srca.
Sigurno ne posljednji udarac HTZ-ovom timu kreativaca pojavio se u petak popodne na Twitteru gdje je objavljena fotografija stare reklame za Cheverolet Spark, mali i povoljni gradski auto. Vjerovali ili ne, ali u vrijeme izlaska na tržite Spark je također bio popraćen sloganom 'Full of life".
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....