HDZ-ov PRESING

'Presice možda nećemo imati svaki dan, ali bit će česte'

HDZ-ovci u svakoj izbornoj jedinici osnivaju po pet odjela
 Tom Dubravec/CROPIX

Nakon što su posljednja istraživanja za lipanj pokazala kako lijeva koalicija predvođena SDP-om sustiže HDZ i njegove partnere, u najvećoj oporbenoj stranci odlučili su pojačati predizborne aktivnosti. Tako je vrh HDZ-a, kako doznajemo, kao jednu od mjera odlučio poduzeti i to da svakodnevno organiziraju tiskovne konferencije.

- U posljednja tri dana stalno smo imali presice, a plan nam je s njima i nastaviti. Možda ih neće biti baš svaki dan jer će to ovisiti o događajima, ali tiskovne će biti česte - potvrdio nam je izvor iz stranke.

Klauzura za dijasporu

HDZ-ovci, inače, planiraju do kraja srpnja održati i klauzure u svim izbornim jedinicama, uključujući i dijasporu. Prva u nizu klauzura i to za petu izbornu jedinicu održat će se već danas, i to u Slavonskom Brodu u 17 sati. Druga, za prvu izbornu jedinicu, trebala bi se održati u srijedu, 8. srpnja u Zagrebu, pa 9. srpnja u Vrgorcu za desetu izbornu jedinicu te 10. srpnja u Zadru za devetu izbornu jedinicu. Termin klauzure za osmu izbornu jedinicu je 20. srpnja, no navodno još nije određeno gdje će se održati.

Zasad se spominje Opatija. Još nije dogovoreno ni hoće li se klauzura za dijasporu održati u Frankfurtu ili negdje u Hrvatskoj.

Na klauzurama će se HDZ-ovci raditi na strategiji. Svako od tih stranačkih okupljanja,doznajemo, trajat će oko dva sata, s tim da će prvih 15-ak minuta, otvorenih za medije, biti rezervirano za govor šefa HDZ-a Tomislava Karamarka. Na zatvorenom dijelu HDZ-ovci će se, među ostalim, baviti i gospodarskim programom.

Odjel za medije Rori

HDZ-ovci u svakoj izbornoj jedinici planiraju oformiti po pet odjela. Tako će, uz koordinatora, u svakoj jedinici biti formiran odjel za medije i odnose s javnošću, odjel za analitiku, odjel za stranačku organizaciju, odjel za potporu i odjel za digitalnu kampanju. Odjeli po izbornim jedinicama formirani su po uzoru na HDZ-ov glavni stožer koji vodi Milijan Brkić i koji je, za razliku od prethodnih izbora, ovaj put ponešto drugačije organiziran. Uz Brkića koji je šef Izvršnog izbornog stožera, tu je i šef političkog stožera Tomislav Čuljak te direktorica kampanje Josipa Rimac. Što se tiče odjela, onaj za medije, doznajemo, vodit će Andrej Rora, za analitiku Vlado Galić, a za stranačku organizaciju Ivana Župan. Odjel za potporu dobio je Tomislav Madžar, a odjel za digitalnu kampanju Ivan Barać. Izvršni direktor kampanje bit će Ivan Mlinarević. Jedini koji će funkcionirati samo u sklopu glavnog stožera bit će odjel za financije koji će voditi Alen Gerek.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. studeni 2024 03:43