![Glavno političko pitanje je uvijek kakav odnos imamo prema nasilju. Kako ga zaustavljamo? Desničari smatraju da ga nema ni potrebe zaustaviti, jer je nasilje (prema ženama, siromašnima, manjinama, neobrazovanima) materijalno korisno, isplativo, pa neka onda na tome i ostane. Ja mislim da je to opasna laž i golema nepravda protiv koje se treba boriti](https://static.jutarnji.hr/images/slike/2022/03/29/k_23794277_640.jpg)
Sporazum o suradnji oko izrade Prijedloga kurikuluma i njegove primjene u školama s nastavnim planom i programom na hrvatskom jeziku u Bosni i Hercegovini potpisan je u utorak u Zagrebu.
Sporazum je potpisan u Ministarstvu znanosti i obrazovanja koje, zajedno sa Središnjim državnim uredom za Hrvate izvan Republike Hrvatske, koordinira cijeli proces stručne pomoći oko izrade Prijedloga kurikuluma i njihove primjene u osnovnoškolskom i srednjoškolskom obrazovanju za škole koje nastavu izvode po hrvatskom planu i programu u Bosni i Hercegovini, priopćeno je iz tog Ureda.
Zamjenik državnog tajnika Središnjeg državnog ureda Dario Magdić zahvalio je ministru Radovanu Fuchsu i njegovom timu, kao i čelnicima ključnih obrazovnih institucija: Agenciji za odgoj i obrazovanje, Agenciji za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih te Nacionalnom centru za vanjsko vrednovanje obrazovanja "na dobroj volji i spremnosti da svojim kompetencijama, praksi i iskustvu, pruže stručnu potporu u izradi Prijedloga kurikuluma".
"Siguran sam da ovim Sporazumom, i uz napore svih sudionika odgojno obrazovnog procesa u Bosni i Hercegovini, u područjima gdje se nastava izvodi po hrvatskom planu i programu, našu djecu i mlade pripremamo za bolje danas i bolje sutra", rekao je Magdić.
Izrazio je nadu da će oni, zahvaljujući trudu i zalaganju, svojim profesionalnim znanjima i vještinama, biti pokretači razvoja ne samo sredina u kojima žive, već i cijele Bosne i Hercegovine, ali i Republike Hrvatske.
Glavne sastavnice Sporazuma o suradnji su: podrška u izradi kurikuluma svih razina i vrsta odgoja i obrazovanja temeljenih na odgojno-obrazovnim ishodima, izrada prijedloga novog sustava vrednovanja, ocjenjivanja i izvještavanja o učeničkim postignućima, osposobljavanju učitelja za primjenu novih kurikuluma i promjene u procesu poučavanja i učenja, kao i prijedloga načela i smjernica za izradu priručnika, udžbenika i drugih nastavnih pomagala te njihovu digitalizaciju, kao i korištenje informacijsko-komunikacijske tehnologije u obrazovanju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....