PROBLEM ZA GRAD

Posao za koji je prije trebala veza više ne želi raditi nitko, čak ni strani radnici: ‘Sad je plaća malo problem...‘

Nepalci koji za sada masovno rade na dostavi hrane, ne bi, kažu radili za 1100 eura kolika je sadašnja plaća vozača Prometa




 

 Božidar Vukičević/Cropix

Autobusi u Splitu ovih dana stižu rjeđe nego inače. Dio linija je ukinut jer nema dovoljno vozača. Splitski Promet stalno traži nove, piše Dnevnik.hr.

"Natječaj je otvoren, tko hoće može", kratko je komentirao vozač Boris Valerijev.

"Plaća im je uredna, solidna, redovna svaki mjesec", dodaje njegov kolega Zoran Delić.

Stanko Sapunar, direktor Promet Split pak poručuje: "Trenutno nam nedostaje 60-tak ljudi u autobusima da bi pokrili postojeće linije."

"Odlično je bilo do sada, a sad je malo plaća je problem, malo duge smjene, malo dvokratne", vidi Valerijev promjene.

Evo uvjeta za nove radnike.

"Dovoljno je da položi D kategoriju i praksu s vozačem i on može već da radi", kaže Sapunar.

Nekada je za dobiti posao u Prometa trebala dobra veza. Sada očajnički traže radnike. Platit će i autoškolu ako treba.

"Plaće su 1100 eura neto, sad idu pregovori da se te plaće podignu. Računamo da bi mogli doći do 1200 ili 1250 eura", otkriva Sapunar.

Ako ni to ne upali, Uprava je spremna zaposliti i sveprisutne radnike iz Nepala, Filipina i druge.

"Bilo bi lijepo vidjeti malo Nepalce da voze Splićane. Kad grintaju ovoliko na nas hoće li grintati na njih. Kad ovoliko nas napadaju. Jel znate vi kako je nama uopće raditi? Napadi, ne smiješ pitati kartu", prepričava Valerijev.

Ali ni Nepalci koji za sada masovno rade na dostavi hrane, ne bi, kažu, radili za 1100 eura kolika je sadašnja plaća vozača Prometa.

"1100 eura je dobar novac mislim. Ako poslodavac plaća smještaj i hranu", kaže jedan strani radnik koji bi bez hrane i smještaja tražio oko 1500 eura, piše Dnevnik.hr.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. studeni 2024 04:09