Znanstvenici su razotkrili jedan od najstarijih trikova i sada je jasno zašto trgovci cijene zaokružuju na devet - jer time potrošačima daju lažan osjećaj da su nešto uštedjeli iako oni zapravo takve proizvode u prosjeku plaćaju i do 18 posto više.
Postoji točna analiza za cijeli niz proizvoda koje potrošači zahvaljujući ovom triku preplaćuju, a riječ je mahom o kategorijama koje predstavljaju robu za svakodnevnu potrošnju i kod kojih povećanja cijena znaju dosegnuti i preko 40 posto.
Kupujete papirnate ručnike?
Sokove?
Sapun?
Čestitamo, ako odabirete proizvode kojima cijena završava na devet ili omiljenih 99, godinama ih preplaćujete, a neki iznosi mogli bi vas i šokirati.
U novom kratkom videu Velike škrtice pogledajte koliko su ove kategorije proizvoda skuplje od istih proizvoda s "normalnim" cijenama, kao i zašto ovaj psihološki trik polučuje tako dobar efekt.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....