Nakon što su prošlog petka hrvatski građani odradili poprilično uspješan bojkot trgovina, za 31. siječnja najavljen je i novi, a među trgovine koje se namjeravaju bojkotirati su Eurospin, Lidl i DM, dok su Coca-Cola, prašak za pranje rublja i flaširana voda proizvodi koji su posebno istaknuti kao one čija bi se kupnja trebala izbjegavati.
I dok ideja nailazi na podijeljena razmišljanja među običnim pukom, trgovci su ogorčeni, a jedan od njih svoje je mišljenje podijelio pa obrisao na društvenoj mreži Facebook.
PROČITAJTE VIŠE Bojkot se širi, s platforme koja je pokretačka snaga akcije upozoravaju: ‘Pripazite na ove lažne stranice‘
Poznati lanac trgovina, čuven po tome što ima niže cijene nego konkurencija, Žabac Food Outlet na Facebooku je podijelio objavu u kojoj je stajalo da bi još koji odrađeni bojkot mogao ozbiljno uzdrmati poslovanje tvrtke i vrlo vjerojatno izbaciti je s tržišta.
- Ako ćemo raditi pet dana u tjednu umjesto šest, možemo komotno zatvoriti kroz koji dan. Ako bude bojkot još koji petak mi smo adio, bok. Ključ u bravu. Eto. ‘Ko hoće nek‘ se sladi, ali tako stoje stvari, napisali su na Facebooku, ali nedugo nakon toga izjavu su uklonili.
I baš kao što su građani podijeljeni oko novog bojkota koji bi na snazi trebao biti u petak, podijeljenost se vidjela i u komentarima njihove objave. Mnogi su izrazili zabrinutost opcijom gašenja ‘Žapca‘, očito vjerni kupci zadovoljni cijenama, ali bilo je i onih koji su ustvrdili da ‘im ovo nije trebalo‘, kao i onih koji su se pitali ‘treba li sada njih žaliti, a ne se boriti za svoja prava‘.
PROČITAJTE VIŠE Bojkot se širi van hrvatskih granica, u susjednoj zemlji najavljuju veliki prosvjed protiv cijena
Objava je vrlo brzo nestala s profila Žabac Food Outleta, pretpostavljamo zbog negativnih komentara, ali i rasprave koja se razvila ispod nje. Bilo kako bilo, čeka nas još jedan zanimljiv petak, a hoće li Hrvati kao i prošlog tjedna ustrajati u bojkotu vidjet ćemo vrlo brzo.
Podsjetimo, 24. siječnja, pad potrošnje u odnosu na petak 17. siječnja iznosio je čak 53 posto, dok je fiskalizirano 44 posto pojedinačnih računa, pokazali su podaci Porezne uprave.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....