Društvenim mrežama proširio se novi primjer ne baš pametnog marketinga, a iza svega ovaj put stoji najveći shopping centar u Hrvatskoj - Westgate.
Po Zagrebu i okolici su se pojavili jumbo plakati na kojima piše ovako:
"Opet mi je poštar zvonio u 7 ujutro za paket od ove, uzet ću joj karticu..." (Tomislav R., 32)
"Dođi s njegovom karticom u Westgate, mi te nećemo odati. Brzo rješenje"
Sve je dodatno ilustrirano fotografijom "bijesnog muškarca".
U Westgateu su, čini se, zaključili da je mudro u reklamu utrpati baš sve primjere seksizma kojih se netko mogao dosjetiti, što su uočili i na Facebook stranici Seksizam naš svagdašnji.
- WESTGATE Shopping City je uspio u jedan plakat ugurati masu rodnih stereotipa, ponižavanja žena, promociju ekonomskog nasilja i promociju manipulativnog ponašanja. Ovo prijavljujemo nadležnima, napisali su.
Ljudi u komentarima, između ostalog, pišu da je plakat "odvratan", a reklama "jako loša".
I dok ih na društvenim mrežama prozivaju zbog ove seksističke reklame, iz Westgatea su nam odgovorili na naš upit oko spornog plakata.
‘‘Plakat o online shoppingu je jedan od 7 različitih plakata koji se osvrću na stereotipe u našem društvu, i to stereotipe i situacije najbanalnije razine - vlasnike apartamana koji još uvijek imaju ‘bakin‘ namještaj, žena koje učestalo naručuju odjeću, osoba koje nemaju što odjenuti a vrijeme je krizmi i pričesti, osoba koje naruče preko interneta jedno a potom zaprime sasvim drugi predmet… Ova kampanja nema veze sa spolom, i ne vidimo ništa negativno u tom plakatu. “Sporni” plakat ne tvrdi, niti indirektno aludira na išta više od toga da se online kupnja i “problemi s poštarom” zamijene odlaskom u fizičku kupnju‘‘, navodi se u odgovoru Westgatea.