IZBORNA STRATEGIJA

MILANOVIĆEVA FORMULA ZA POBJEDU Povratak načelima ljevice i što više novca iz Europe

Priče o ustašama i partizanima više ne zanimaju nikoga. Moramo se okrenuti temama koje stvarno zanimaju građane
 Bruno Konjević/CROPIX

Vladajuća stranka krenula je u ozbiljne pripreme za izbore, a u utrku kreću s promoviranjem dosadašnjih dobrih projekata Vlade, osnivanjem stručnih nestranačkih savjeta SDP-a te road showom po Hrvatskoj u kojem će građanima i tvrtkama predstavljati mogućnosti korištenja fondova Europske unije.

Micanje Tita

Doznajemo to nakon jučer održane sjednice Glavnog odbora na Iblerovu trgu gdje je više od 100 članova te najviših Vladinih i stranačkih dužnosnika raspravljalo o izbornoj strategiji. Predsjednik stranke i Vlade Zoran Milanović u svom je govoru, koji je trajao više od sat vremena, stranačkim kolegama poručio da se ne trebaju baviti HDZ-om i kako on osobno neće napadati Tomislava Karamarka, već se svi moraju okrenuti prema svom lijevo-liberalnom biračkom tijelu. U narednih godinu dana, rekao je Milanović, treba raditi sve kako bi SDP spremno dočekao izbore.

Milanović je pojasnio članovima GO-a da je morao ući i u sukob s bankarima kako bi omogućio zamrzavanje tečaja švicarskog franka jer je to naprosto bilo nešto što se moralo napraviti kako bi se zaustavila socijalna katastrofa dužnika. Pričao je i o oprostu duga najsiromašnijima te programu zapošljavanja mladih, a svoj govor počeo je osvrtom na gubitak predsjedničkih izbora.

- Vidi se da je biračko tijelo podijeljeno, ali nama je bitno da su nam birači ljevice i centra naklonjeni. Milanović je rekao da smo ipak dobili milijun glasova - prepričao nam je jedan član GO-a.

Milanović se u svom govoru osvrnuo i na micanje Titove biste s Pantovčaka. To je osudio uz gromoglasan pljesak SDP-ovaca te poručio da uskoro izlazi i Goldsteinova knjiga u kojoj će biti jasno kako se krojila povijest Europe i tko je najzaslužniji za antifašističku borbu u Hrvatskoj.

- Priče o ustašama i partizanima više nikoga ne zanimaju. HDZ ne trebamo napadati već se moramo okrenuti temama koje stvarno zanimaju građane. Ova Vlada je daleko bolja od svih prijašnjih i to moramo građanima pokazati - prepričao nam je drugi član GO-a govor premijera te napomenuo da je Milanović dosta vremena potrošio i na priču o povijesti socijaldemokracije. SDP se očito okreće korijenima.

Dragovan šef kampanje

Idućih tjedana javnosti će biti predstavljen i plan povlačenja novca iz EU fondova. To je jedna od ključnih točki s kojom SDP želi dobiti izbore. U stranci vjeruju da do kraja mandata mogu izvući što više novca, a da će to građani znati honorirati.

- To je sada prioritet. Narednih tjedana krećemo s road showom po Hrvatskoj. Princip je sličan kao i za oprost dugova i garanciju za mlade. Želimo intenzivno iskomunicirati mogućnosti fondova i to predstaviti građanima i poduzetnicima - kaže nam jedan član Vlade.

Glavni odbor potvrdio je 10 koordinatora po izbornim jedinicima. Osnovan je i izborni centar SDP-a. Glavni čovjek centra je direktor kampanje Igor Dragovan, Milanka Opačić je zadužena za vezu između Vlade, Sabora i stranke, a Ranko Ostojić za koordinaciju na terenu. Tomislav Sitar je koordinator organizacije i događanja, Dan Špicer zadužen je za bazu podataka i pozivni centar, a Dinko Suton je poslovni direktor kampanje. Koordinatori dolaze na svaku sjednicu Predsjedništva, a na lokalnoj razini već su imenovani izborni stožeri.

Manjak žena

Sjednica GO-a protekla je u dobroj atmosferi, ali bilo je i kritičnih tonova. Naime, Gordana Sobol upozorila je vrh stranke kako se SDP zalaže za ženske kvote na listama, a u svih 10 izbornih jedinica nije izabrana niti jedna žena za koordinatoricu.

- SDP ima 40.000 članova, od toga oko 15.000 žena. Ne vjerujem da nismo mogli barem tri jake žene promovirati na državnoj razini - zaključuje jedna članica stranke.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 07:01