'Na deklaracijama za naše tržište nema detaljnih informacija. One često nisu cjelovite ni točne. Proizvod nema ni identičnu ambalažu kao na Zapadu, a razlikuje se i po sastavu', otkriva novi broj magazina Like!, koji je po prvi put u Hrvatskoj, nakon više mjeseci istraživačkog rada, donosi cjelovit test svih proizvoda kojima se drastično snižava kvaliteta za prodaju u Hrvatskoj.
BADEL: ‘Morali smo mijenjati ime ili recepturu. Odlučili smo se promijeniti ime'
Novinari magazina Like!, kojeg možete pronaći na kioscima ove nedjelje 22.9. uz Nedjeljni Jutarnji za samo 3 kune, testirali su tampone, slatkiše, deterdžente, sredstva za čišćenje, pelene i brojne druge proizvode, te otkrili kako 'Ariel za zapadno tržište ima 22 posto tenzida, tvari zaslužne za učinkovate pranje, a onaj koji se prodaje na hrvatskom tržištu između 5 i 15 posto', otkrivaju između ostalog novinari Like-a.
Cjelovite rezultate velikog istraživanja koje će potresti Hrvatsku potražite u novom broju Like-a.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....