HRVATSKE ŽELJEZNICE

Katastrofalno projektirana, radi se već osam godina, a duga je tek 27 kilometara

Zašto se modernizacija željezničkih pruga ne miče s mrtve točke

Hrvatske željeznice, ilustrativna fotografija

 Duje Klaric/Cropix

Najeklatantniji primjer lošeg projektiranja je dionica pruge Škrljevo - Rijeka - Jurdani, dužine 27,5 kilometara, na budućoj nizinskoj pruzi od Rijeke do Zagreba. Projektiranje te dionice ušlo je u osmu godinu.

HŽ Infrastruktura je ugovor za izradu projektne dokumentacije sklopila s tvrtkama Institut IGH i Granova 2016. godine. Rok za izradu dokumentacije bio je 36 mjeseci. Ugovor je nekoliko puta produljen da bi bio raskinut 2023. godine uz naplatu bankovne garancije. Nakon sedam godina napravljeno je samo oko 60 posto posla. U ožujku ove godine HŽ Infrastruktura potpisala je ugovor s novom zajednicom ponuditelja. Rok za realizaciju je lipanj 2025. godine. Projektiranje te dionice trebalo je biti završeno 2019., a ako sve bude u redu, samo na ovom segmentu gradnje...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
21. studeni 2024 04:52