
"Voda u bazenu je zelena kao da je zagrabljena iz močvare, a ne iz javnog vodoopskrbnog sustava. Slika zapravo ovdje govori više od bilo koje riječi, a to je problem koji sustavno traje i nitko ga ne rješava", požalio nam se Damir Tadić, mještanin Gunje nakon što je u četvrtak ujutro odlučio vodom napuniti bazen u dvorištu svoje obiteljske kuće, no umjesto čiste i bistre tekućine dobio je obojanu.
- To traje cijelo vrijeme od poplava. Pritisak vode je slab, malo je ima, malo nema, svako malo je mutna, zelena, što se vidi i na slikama.
Više puta sam o tome obavještavao načelnika, komunalno poduzeće, vinkovački Vodovod, a oni svi prebacuju lopticu i odgovornost jedni na druge, dok se problem ne rješava. Većina ljudi pije tu vodu, iako je njena kvaliteta upitna. Evo i sada je zelena kao i jutros - kazao nam je Tadić.
- Bili su tu dečki iz komunalnog i rekli da će napraviti sve što mogu, ali i dalje tvrde da je problem u Vodovodu Vinkovci, a oni tvrde da naše komunalno u sustav ubrizgava vodu sa svog bunara...

To je tako sustavno, nije od jučer i nije samo jedan dan. Kada nasipate u čašu ne izgleda tako, ali već u kanti od pet litara vidi se kako to izgleda. Nekada je manje, nekada više, ne znam tko je kriv, ali nitko to ne želi riješiti, a s nama igraju stolni tenis - očajan je Tadić, dok Anto Gutić, načelnik Gunje tvrdi da se problem preuveličava.
- Mislim da je riječ o pretjerivanju. Imamo zdravstveno ispravnu vodu, što potvrđuju i analize ZZJZ. Gunja se, inače, nakon poplava spojila na Regionalni vodovod, iako smo i s našeg vodocrpilišta imali odličnu vodu, no ni s ovom nema sustavnih problema. Danas se dogodio jedan incident do kojeg u isporuci vode može doći uslijed različitih tlakova. S obzirom na to da je Gunja na kraju tog lanca opskrbe vodom došlo je do podizanja mulja.

Nakon što nam je gospodin prijavio slučaj, naše komunalno poduzeće je izašlo na teren i obavilo ispiranje sustava, koje se i inače radi jednom mjesečno, a raspored za ovaj mjesec bio je predviđen za 14. lipnja. Problem je riješen, a ja sam uvjeren da nam je voda ispravna. I sam je pijem svakodnevno - rekao je Gutić.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....