ZAGREB - USKOK istražuje zakonitost koncesije za korištenje Zračne luke Varaždin, koju je Gradska uprava bez natječaja dodijelila poduzeću Winair u vlasništvu Davora Patafte . Osim koncesije, istražuju se i prenamjene zemljišta u blizini zračke luke koja je također kupila Pataftina tvrtka.
Odluke uprave
Jutarnji list doznaje i da je Patafti u spornom otkupljivanju poljoprivrednog zemljišta, koje je kasnije odlukama gradske uprave prenamjenjivano u građevinsko, osim gradske uprave, pomagala i Vlada RH, odnosno Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture, na čijem je čelu ministar Božidar Kalmeta.
Ministarstvo je od 2008. do 2010. isplatilo 5,559.222,00 kuna iz proračuna trgovačkom društvu Varaždin AIRPORT d.o.o. u svrhu “otkupa zemljišta za proširenje uzletno-sletne staze, te za iskolčenje zaštitne ograde”. Budući da je Varaždin Airport d.o.o. tada bio u posjedu Pataftine grupacije T7, ispostavlja se da je Kalmetino ministarstvo sufinanciralo poslove koje ovih dana istražuje USKOK.
Rok od 99 godina
Policija i USKOK dvije godine ispituju je li Grad s tvrtkom Winair u veljači 2008. na zakonit način financirao razvoj aerodroma. Te je godine Zračnoj luci Varaždin, odnosno poduzeću Varaždin Airport d.o.o., Grad dodijelio u zakup sve aerodromske nekretnine na rok od 99 godina po cijeni od 13.000 eura godišnje, i to izravnom pogodbom.
Uz ulaganje od 1,611.000 eura Winair je postao 90-postotni vlasnik Zračne luke.
USKOK sumnja da je Patafta na temelju tako nezakonito dobivene koncesije započeo s otkupom poljoprivrednog zemljišta oko aerodroma, koje je odlukama gradske uprave kasnije prenamijenjeno u građevinsko i urbanizirano. Na pogodovanje poduzeću Winair i T7 grupi, reagirali su gradski vijećnici HNS-a, upućujući prigovore Gradu i Kalmeti.
ČLANAK U CIJELOSTI PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU JUTARNJEG LISTA
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....