UTRKA ZA PANTOVČAK

JOSIPOVIĆ OTKRIO TKO MU JE SVE DAO NOVAC Najviše je dobio od hrvatskog kralja osiguranja

Zagreb, 091214. Bicaniceva 4.Prostorije udruge Kamensko.Aktualni predsjednik Republike i predsjednicki kandidat za novi mandat Ivo Josipovic posjetio je udrugu Kamensko gdje se druzio s radnicama te udruge koje su sivale jakne za Josipovicevu predsjednicku kampanju To je pravi put.Na fotografiji: Predsjednik isporbava jaknu.Foto: Goran Mehkek / CROPIX
 Goran Mehkek / CROPIX

ZAGREB - SDP-ov predsjednički kandidat Ivo Josipović donacijama tvrtki i građana za kampanju je prikupio nešto manje od 2,1 milijun kuna, a potrošio 5,4 milijuna kuna, stoji u izvješćima koja su u ponedjeljak objavljena na Josipovićevim službenim stranicama.

Četvrtinu prikupljenog novca, ukupno pola milijuna kuna, Josipović je dobio od pet tvrtki: Intrag, Zagreb-inženjering, Internet jelovnik i Trifolium iz Zagreba te Anabbela iz Belog Manastira - svaka mu je donirala po sto tisuća kuna.

Najveći donator prema objavljenom izvješću je hrvatski kralj osiguranja Dubravko Grgić, on je preko tri osiguravajuća društva - tvrtki Agram, Euroherc i Jadransko osiguranje - uplatio 150 tisuća kuna (svako po 50 tisuća)

Od zagrebačke tvrtke Emteze dobio je 80 tisuća kuna, 50 tisuća kuna je dobio i od pulskog Tehnomonta, zagrebačke Sv. Group. Tvrtke Orbico i Orbico Beauty Josipovićevu su kampanju 'pojačale' sa 50 tisuća i 30 tisuća kuna, vlasnik tih tvrtki Branko Rogić dao je 30 tisuća kuna.

Tvrtke kandidatu mogu donirati najviše 200 tisuća kuna, fizičke osobe, dakle građani i obrtnici, najviše 30 tisuća kuna. Donacije mogu biti novčane, robne te u vidu usluge.

Građani koji su odlučili donirati Josipovićevu kampanju učinili su to izdašno - široj javnosti nepoznati pojedinci uplaćivali su i po 20 tisuća, 25 tisuća, 30 tisuća kuna. Bilo je i građana koji su uplatili po sto kuna, no takvi se doslovno mogu izbrojati na prste jedne ruke.

HNS-ovci Ivan Vrdoljak, Srećko Ferenčak, Anka Mrak Taritaš, Vesna Pusić, Andrea Zlatar dali su po 30 tisuća kuna, Predrag Štromar i Boris Blažeković po 15 tisuća kuna, 12 tisuća kuna uplatila je Tamara Obradović Mazal, šefica Josipovućeva izbornog stožera.

U troškovima kampanje najveću stavku, oko 2,1 milijun kuna, čini iznos namijenjen tvrtki Millenium Promocija za izbornu promidžbu i informiranje.

Josipović je do sada za kampanju prikupio oko šest milijuna kuna, od građana i tvrtki prikupio je 2,1 milijun kuna, a ostatak od političkih stranaka koje su podržale njegovu kandidaturu.

Donacije i troškovi nisu konačni, odnose se na razdoblje do 19. prosinca. Donacije se mogu prikupljati do završetka promidžbe, dakle, do ponoći 26. prosinca.

Osam milijuna kuna iznos je koji svaki od četvero kandidata za predsjednika države može potrošiti na promidžu. Ne izabere li se predsjednik ili predsjednica u prvom krugu, za dvoje kandidata koji uđu u drugi taj se iznos može povećati do 1,6 milijuna kuna.





Izvjesce o Primljenim Donacijama i Troskovima Ivo Josipović





Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. studeni 2024 06:53