PUNI SU

Još jedan kamp na senzaciji od lokacije potpuno obnovljen, uloženo čak 8 milijuna eura: ‘Nećemo dizati cijene‘

Pulski hotelijer diže kategorizaciju svojih kampova

Kamp Stupice, nove mobilne kućice

 Arena Hospitality Group

Hotelska tvrtka Arena Hospitality Group iz Pule ulazi u novu sezonu s velikom investicijom u premanturski kamp Stupice. Radovi se u ovom kampu na jugu Istre privode kraju, a Stupice će se u novom ruhu otvoriti za Uskrs. Kako doznajemo od predsjednika Uprave ove tvrtke Relija Slonima, ulaganje je teško 8 milijuna eura i tom je investicijom ova pulska hotelska kuća modernizirala polovicu svojih kampova.

"Kad dovršimo ovu investiciju, u svom ćemo portfelju imati polovicu kampova s četiri zvjezdice, što je za nas jako bitno. Dosad smo modernizirali Kaželu, Pomer, Stoju i sada radimo Stupice. Ukupno smo dosad u svoje kampove uložili oko 50 milijuna eura. Krenuli smo u ulaganja u kampove tek 2017. godine. Dugo se to čekalo jer nije bilo riješeno pitanje državnog turističkog zemljišta. Sada su po tom pitanju stvari jasne, znamo koliko košta koncesija. Sigurno je obnovu usporila i pandemija, no sada smo se tome potpuno posvetili i iz godine u godinu modernizirat ćemo i ostatak kampova u našem portfelju", kaže Slonim. Dodaje da bi sada bili u puno boljoj situaciji da su počeli s obnovom 2009. godine.

image

Kamp Stupice, nove mobilne kućice

Arena Hospitality Group
image

Kamp Stupice, unuštrašnjost mobilne kućice

Arena Hospitality Group

A u Stupicama se u potpunosti mijenjaju stare mobilne kućice. Na njihovo su mjesto došle nove luksuzne od 40 kvadrata koje su pomno dizajnirane kako bi se uklopile u prirodno okruženje, s elegantnim interijerima, kažu u ovoj tvrtki. Uređuje se i više od stotinu novih luksuznih kamp-parcela, koje će biti opremljene optičkim priključkom, električnom energijom, vodovodom i odvodnjom.

PROČITAJTE VIŠE Tonči Glavina: ‘Nemojte divljati s cijenama jer će turisti odabirati destinacije koje su im povoljne‘

"Ove parcele omogućuju privatnost uz bliski kontakt s prirodom za nezaboravan doživljaj kampiranja. Tu je i modernizirani sanitarni čvor, odnosno potpuno obnovljene sanitarije koje osiguravaju najviše standarde higijene i funkcionalnosti", opisuju nam u ovoj tvrtki što čeka ovogodišnje goste kampa Stupice. Veliku pažnju će kao i u ostalim svojim moderniziranim kampovima posvetiti hortikulturi i krajobraznom uređenju te sadnji novih stabala i zelenila.

image

Na Donjem Kamenjaku u kampu Arena Stupice u tijeku su radovi Arena Hospitality Groupe na zamjeni starih smještajnih jedinica mobilnih kućica radi njihove dotrajalosti i smanjene energetske učinkovitosti sa 110 novih mobilnih kućica

Dusko Marusic/Cropix

"Pažljivo osmišljena hortikulturna poboljšanja dodatno obogaćuju prirodnu ljepotu i atmosferu kampa. Sadimo jako puno stabala i zelenila kao što smo napravili i oko hotela Brioni i u kampu u Pomeru. Ujedno, bit će to ekološki kamp i energetski održiv kamp bez prometa, uređen materijalima koji se mogu reciklirati", ističe Slonim.

Osim toga, ova hotelska tvrtka investira i u ostale svoje objekte. Tako u Puli ulaže u bazenski kompleks hotela Belvedere i Histria te fasadu hotela Histria, izvodi poboljšanja na bazenu u luksuznom hotelu Brioni, ali se posvećuje i svom najnovijem hotelu u Zagrebu, gdje bi dodatno uredili rooftop terasu. A sezona će za ovu grupaciju, ističe Slonim, biti jako dobra.

image

Na Donjem Kamenjaku u kampu Arena Stupice u tijeku su radovi Arena Hospitality Groupe na zamjeni starih smještajnih jedinica mobilnih kućica radi njihove dotrajalosti i smanjene energetske učinkovitosti sa 110 novih mobilnih kućica

Dusko Marusic/Cropix
image

Na Donjem Kamenjaku u kampu Arena Stupice u tijeku su radovi Arena Hospitality Groupe na zamjeni starih smještajnih jedinica mobilnih kućica radi njihove dotrajalosti i smanjene energetske učinkovitosti sa 110 novih mobilnih kućica

Dusko Marusic/Cropix

"Zasad je situacija slična kao što je bila lani što se tiče bookinga za sezonu, što znači da će biti jako dobra. Ne vidim nikakav pad. Uskoro ćemo objaviti i financijske rezultate za prošlu godinu kojima smo jako zadovoljni. Cijene za ovu godinu će kod nas ostati više-manje iste. Što se tiče tih cijena, one se približno kreću na razini cijena u hotelima diljem Europe i svijeta te prate taj trend. Zato ne mislim da je Hrvatska skupa što se tiče smještaja. I u Italiji ćete toliko platiti smještaj", ističe Slonim. No, dodaje da je cijena izvanpansiona postala previsoka i da je Hrvatska po tom pitanju postala preskupa.

image

Na Donjem Kamenjaku u kampu Arena Stupice u tijeku su radovi Arena Hospitality Groupe na zamjeni starih smještajnih jedinica mobilnih kućica radi njihove dotrajalosti i smanjene energetske učinkovitosti sa 110 novih mobilnih kućica

Dusko Marusic/Cropix
image

Plan kampa Arena Stupice

Dusko Marusic/Cropix

"Turist kada kupuje sobu, zna što je kupio i što je u toj cijeni, ali je problem što ne zna cijene za sve ostalo, kao što su cijena kave, hrane, sladoleda. To je najveći problem, i to nas ubija. Nijemci se posebno žale na naše cijene, i zato moramo biti oprezni oko njihova formiranja. Prošle godine u našoj smo grupaciji limitirali cijene za sedam-osam glavnih jedinica. Primjerice, pizza margherita ne može koštati više od 9,99 eura. Isto tako, zamrznuli smo cijene piva, kave i lignji, jer su to cijene koje turisti najviše zapamte", zaključuje Slonim.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
10. veljača 2025 14:48