PRANJE IMIDŽA

Jadrolinija platila agenciji Krešimira Macana da spasi ugled osramoćenog direktora Sopte

Usluge kriznog komuniciranja nisu naručene neposredno nakon tragedije, nego nakon otvaranja pitanja o odgovornosti Uprave

David Sopta i Krešimir Macan

 Cropix

Bivša uprava Jadrolinije je, čini se, angažirala poznatog PR-ovca kako bi joj pomogao spasiti kompromitiranog šefa Uprave, piše Telegram.

Jadrolinija je u posljednjem kvartalu prošle godine, dok je tvrtku vodio David Sopta, angažirala zagrebačku PR tvrtku ugovorivši cijenu usluge od 25.625 eura uključujući PDV ili više od 190 tisuća nekadašnjih kuna.

Iz Jadrolinije potvrđuju da su koristili usluge tvrtke Manjgura u vlasništvu Krešimira Macana, nekadašnjeg Plenkovićeva savjetnika za strateško komuniciranje, jer, kako su objasnili, njihov ured za odnose s javnošću nikada nije radio u kriznim uvjetima, te da je nakon nesreće na Malom Lošinju opseg posla daleko nadmašio kadrovske kapacitete njihova ureda.

‘Kako bi Jadrolinija pravovremeno, točno i transparentno odgovorila na privremeno povećane medijske zahtjeve, angažirala je agenciju Manjgura, kao ponajbolju agenciju za strateško i krizno komuniciranje u Hrvatskoj‘, kažu iz Jadrolinije.

No, teza o isključivoj asistenciji preopterećenom press timu, ne slaže se s datumima faktura s kojima raspolaže Telegram.

Naime, usluge kriznog komuniciranja nisu naručene neposredno nakon tragedije, što bi bilo očekivano, nisu naručene ni kada je postalo očito da se gospodin Sopta ne snalazi najbolje u medijskim nastupima, nego tek par mjeseci kasnije. Tada se intenzivno, kroz rad javnih tijela, otvaraju pitanja o odgovornosti Uprave.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. ožujak 2025 10:40