Monika Sablić slavi okrugli rođendan svog brenda kojeg je pokrenula u lipnju 2011. Njezina obljetnička kolekcija spoj je ženstvenosti, romantike i seksepila po čemu je danas prepoznatljiva, a kako doznajemo za nju je već angažirala neke od najljepših Hrvatica, piše Gloria.
Poznata Splićanka već tjednima ne izlazi iz svog atelijera - razlog je njezinih prvih deset godina u modnom svijetu koje obilježava ovoga mjeseca. U kolekciji će biti petnaest modela, a riječ je o svojevrsnoj retrospektivi Monikinih najuspješnijih kreacija.
- Od boja će prevladavati bijela i zlatna koje će i ovo ljeto biti hit - otkrila nam je Monika Sablić, koja je prvotno svoj modni rođendan namjeravala proslaviti samostalnom revijom, no zbog pandemije je odustala od te ideje. Umjesto toga priprema pravu poslasticu – editorijal s četiri hrvatske ljepotice.
- Kad sam planirala ovu obljetnicu, nadala sam da ću moći ponoviti moju prvu reviju u splitskom hotelu Park na koju sam osobito ponosna. Tu sam večer predstavila svoju prvu kolekciju koja je bila toliko uspješna da su mi neki od modela godinama bili lajt motiv - prokomentirala nam je Monika, koja je uvjerena da će i s ovom kampanjom napraviti jednaki boom, piše Gloria.
Nakon dugo vremena, samo zbog Monike posla modela prihvatile su se i dvije „friške” mame - Iva Šarić, koja je s Dinamovcem Brunom Petkovićem prije nepuna dva mjeseca postala mama sinčića Adriana, te Iris Rajčić, nekoć jedna od naših najtraženijih manekenki i uskoro supruga Hajdukovog napadača Marka Livaje. Plavokosa Splićanka i Marko njihovo su drugo dijete, sina Lorenza, dobili u veljači.
- Ostala imena neka budu iznenađenje. No, sa svima njima sam već prije radila na nekim mojim kampanjama tako da se silno veselim snimanju. Ovo je prvi put kako će se pred istim fotoobjektivom okupiti te četiri prekrasne žene iz našeg javnog i modnog svijeta zbog čega mi je nit vodilja bila naslovnica Voguea s Cindy Crawford, Naomi Campbell i ostalim top modelima devedesetih godina. No, moja kampanja će biti prava mediteranska priča – kazala nam je Monika.
Suradnja s poznatim Hrvaticama i inače je obilježila modni put kreativne Splićanke kojoj su od prvog dana zaštitna lica domaće ljepotice, pjevačice, voditeljice... A kao nekadašnja Miss Dalmacije i sama je često bila ispred kamera – što planira i u ovoj rođendanskoj kampanji.
- Jedna od najdražih mi je s mojom prijateljicom i kumom, ukrajinskom pjevačkom zvijezdom Annom Sedokovom iz 2014. No, najveći uspjeh postigla je kampanja s Vlatkom Pokosom koju smo radile prije tri ljeta. Bijeli kombinezon koji je Vlatka nosila na tom snimanju je jedan od mojih najtraženijih modela, uz romantične haljinice i večernji model s volanom u gornjem dijelu iz 2011. kakvu je godinu poslije mene u ljetnoj kolekciji imala modna kuća Gucci – ispričala nam je Monika Sablić, kojoj želimo još puno uspješnih kolekcija i kampanja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....