Vlakovi na relaciji Osijek-Beli Manastir kasne dvadesetak minuta, tek nešto manje od vremena potrebnog da prevale spomenutu relaciju, piše Glas Slavonije. Ne kasne svi vlakovi, nego onaj koji s osječkog kolodvora kreće u 7.33, a u Beli Manastir treba stići u minutu nakon osam sati.
- To se događa sigurno dva tjedna, a možda i duže. Iz Osijeka vlak kreće normalno, na svim je usputnim postajama u točno predviđeno vrijeme, ali kada dođe do Belog Manastira, zapravo kada iziđe iz šume prije ulaska u grad, zaustavlja se. Prvoga dana mislila sam da se vlak pokvario ili da se dogodila neka nesreća. No kada se to dogodilo i dan poslije, bila sam potpuno sigurna da posrijedi nije ni kvar ni nesreća - kazala je jedna gospođa za Glas Slavonije, koja svakodnevno iz Osijeka u jutarnjim satima putuje na posao u Beli Manastir.
Na upit što se događa, kazala je kako im na isto pitanje kondukter odgovara da čekaju neki signal.
- Neki putnici tvrde da je problem s nedostatkom skretničara na belomanastirskom kolodvoru, u što jednostavno ne mogu povjerovati. Ni za sporni signal nisam sigurna. Kakav signal? O čemu se zapravo radi, nitko ne govori - ogorčena je putnica, koja je u ponedjeljak na posao u Beli Manastir krenula vlakom koji iz Osijeka polazi u 6.24, a stiže u 6.52 i ne čeka na ulaz u kolodvor.
Kazala je i kako u tvrtki u kojoj radi ne mogu tolerirati svakodnevna polusatna kašnjenja na posao.
- Što god bilo, neshvatljivo je da se takvo što događa u 21. stoljeću. Sreća je u nesreći da temperature u to jutarnje vrijeme još nisu tako visoke - kazala je.
Da na kolodvoru zaista nedostaje djelatnika, Glas Slavonije neslužbeno saznaje o od tamošnjih zaposlenika. Potvrđuju da taj vlak već danima kasni i da je problem isključivo u nedostatku ljudi i slaboj organizaciji posla. Ne žele raditi mimo propisa, a izravna posljedica toga - besmisleno je čekanje na ulazu u belomanastirski željeznički kolodvor.
- Kolodvor Beli Manastir granični je kolodvor na pruzi Beli Manastir-Magyarboly (MAV). Radnim danom kroz taj kolodvor prometuje 18 vlakova za prijevoz putnika, a vikendom deset vlakova. Prosječno, kroz njega dnevno prođu i tri teretna vlaka. Informacija o nedostatku radnika nije točna - odgovaraju iz HŽ-a, nastavljajući kako se kašnjenja vlakova koje je spomenuto u poslanom im upitu događaju zbog tehničkih teškoća, na čijem se otklanjanju intenzivno radi.
- I ovim se putem ispričavamo putnicima - stoji u dopisu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....