DIGITALNI IZDAVAČI

Igor Cenić novi je član Izvršnog Odbora HUDI-ja: ‘Njegova stručnost doprinijet će našem uspjehu i razvoju‘

Diplomirao je na Pravnom fakultetu u Zagrebu i magistrirao smjer marketing na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu

Igor Cenić

 PROMO

Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI), vodeće strukovno udruženje za okupljanje online medija i svih ostalih industrija koje sudjeluju u digitalnom oglašavanju, izvijestila je o izmjeni unutar svog Izvršnog Odbora, koja će dodatno ojačati strateško vođenje Udruge. Naime, pridružio im se Igor Cenić, član upravnog odbora Hanza Medije, koji je došao na mjesto Stipe Grubišića, Chief Digital Officer, Hanza Media.

- Njegova stručnost i vizija doprinijet će daljnjem uspjehu i razvoju HUDI-ja - poručili su.

Igor Cenić je od 2015. godine zadužen za marketing i prodaju oglasnog prostora Hanza Medije. Karijeru je počeo kao prodajni predstavnik u Đuri Đakoviću, a od 1997. bio je na mjestu pripravnika u Ministarstvu pravosuđa - Općinskom državnom odvjetništvu u Zagrebu. Od 2000. svoj poslovni put nastavlja u marketingu u vodećim telekomunikacijskim tvrtkama na pozicijama direktora marketinga. U Hanza Mediju došao je s pozicije direktora marketinške agencije Da. Diplomirao je na Pravnom fakultetu u Zagrebu i magistrirao smjer marketing na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.

U svojoj karijeri prošli ste put od telekomunikacija i event managementa sve do medija. Kako vidite evoluciju medija tijekom svoje karijere, posebno s obzirom na digitalne promjene i nove tehnologije?

- U telekomu se 90-ih razgovaralo o NMT tehnologiji, početkom 2000-ih tema je bila GSM vs. fiksna mreža; došle su veće brzine prijenosa podataka (GPRS, UMTS, 4G); razvoj podatkovnih usluga; content 360 stupnjeva, VoD; streaming i brojna druga unapređenja, ali je u središtu svih tehnologija bio korisnik. Imati uslugu tj. proizvod koji zanima korisnika/klijenta (zadovoljava neku njegovu potrebu) je temelj poslovnih modela, neovisno o industriji i tehničkoj platformi koja usluge osigurava.

Koje društvene, kulturne ili zakonodavne izazove prepoznajete danas kao ključne za digitalno izdavaštvo u Hrvatskoj i kako planirate odgovoriti na njih?

- Reguliranje odnosa s BIG TECH kompanijama i zaštita podataka korisnika ključni su procesi na svjetskom, a i našem digitalnom tržištu. Na oba područja smo aktivni kao Izvršni Odbor, ali i putem pojedinih tijela/odbora. Nadalje, sudjelujemo i u drugim forumima koji se bave navedenom problematikom, a sve s ciljem primjene najboljih svjetskih praksi te zaštite interesa pojedinih izdavača odnosno razvoja digitalnog tržišta uopće.

Kako vidite ulogu HUDI-ja u promicanju industrije digitalnog izdavaštva i oglašavanja u Hrvatskoj?

- HUDI je jedna progresivna pojava na digitalnom tržištu, koja je nastala u pravo vrijeme, a omogućuje normiranje, standardizaciju, usvajanje novih znanja i tehnologija, reguliranje postupanja, odnosno uvodi red u poslovanje i stvara preduvjete za jasno tržišno natjecanje.

Kako planirate poticati inkluzivnost unutar udruge, osobito uzimajući u obzir raznolikost digitalnih izdavača u Hrvatskoj?

- Transparentnošću aktivnosti, jasnom definicijom ciljeva, uzimajući u obzir specifičnost svakog pojedinog medija.

Što za vas znači biti dio izvršnog odbora HUDI-ja?

- Prilika za učenje, doprinos iskustvom i zabava.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
03. studeni 2024 04:05