PIŠE PAVICA KNEZOVIĆ BELAN

I ja sam se našla na underground rejvu. U mraku najalternativnijeg zagrebačkog kluba srećom nisam srela nikoga od prijatelja svoje kćeri

Rebrendiranje menopauze ili drugog ženskog puberteta: Više nismo uvenule babe, nego divljakuše s rejva

Björk se u razgovoru za Apple Music založila za pravo da odlazimo na rejv sve do u duboku starost 

 Apple
Objavljeno: 15. veljača 2025. 09:58

Menopauza je doživjela sudbinu bilo koje supkulture - postala je komercijalna niša. Istina, dugo je trebalo da se u perimenopauzi i menopauzi vidi mogućnost za potentni poslovni model no unatrag - ajmo reći - desetljeća ženski drugi pubertet postao je svačija omiljena tema. No prije svega životno razdoblje i područje na kojem se može dobro zaraditi. Kao što su razni brendovi u svoj potrošački perpetuum mobile upregnuli mladenački bunt i potrebu da se bude drukčiji, tako se danas radi na afirmaciji - jedne male ljudske smrti, što je zapravo menopauza - prestanak ženskog reproduktivnog ciklusa - ali prvenstveno na potrošački način. Srećom, iskustvo nas uči da ponekad i nakon smrti ima - života.

Wtf, imaš li neki tajni lijek protiv...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
15. veljača 2025 09:58