Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u srijedu je izvijestila da je pokrenula promotivnu kampanju na Expediji, najvećoj online travel platformi na američkom tržištu koja broji više od 53 milijuna jedinstvenih posjetitelja.
Ta platforma, kako navode, ima najveći potencijal u daljnjem poticanju turističkog prometa s tog dalekog, ali za hrvatski turizam vrlo važnog tržišta.
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić je istaknuo kako je od svih dalekih tržišta za hrvatski turizam najvažnije upravo američko tržište.
"Nakon prošle, prve pandemijske godine, u kojoj je Hrvatska bila među rijetkim zemljama koje su primale američke goste, ove smo godine još dostupniji brojnim američkim ljubiteljima putovanja jer tijekom ljetne sezone imamo aktivna dva direktna leta na relaciji New York – Dubrovnik", kazao je Staničić.
Dodao je i da je siguran kako će s tom kampanjom dodatno pozicionirati Hrvatsku kao atraktivnu, kvalitetnu, sigurnu i dobro pripremljenu destinaciju, odnosno kako će tijekom kolovoza i rujna potaknuti nove dolaske i noćenja s američkog tržišta.
Staničić je naveo kako je u dosadašnjem dijelu godine s američkog tržišta ostvareno oko 510 tisuća noćenja, što je u odnosu na isto razdoblje lani rast od 318 posto, dok trenutno u zemlji boravi preko sedam tisuća američkih turista.
Aktivnosti HTZ-a u sklopu ovog projekta provodit će se do kraja rujna, a uključuju izradu posebne landing stranice posvećene Hrvatskoj s display kampanjom kojom se garantira ostvarenje više od šest milijuna impresija, dok dodatnu vrijednost projektu osigurava i avioprijevoznik United Airlines koji svim turistima nudi niz letova s cijelog područja SAD-a prema Hrvatskoj i čije će sudjelovanje u projektu osigurati dodatnih dva milijuna impresija.
Staničić je kazao i kako je najveća vrijednost suradnje s platformom Expedia u konkretnim podacima koji po završetku zajedničkog projekta omogućavaju uvid u stvarne učinke kampanje kroz vrijednost ostvarenih bookinga.
"Primjerice, za vrijeme zajedničke kampanje koja je trajala od travnja do lipnja 2019. rezerviran je smještaj te su kupljene avio karte prema hrvatskim destinacijama u vrijednosti od 3,2 milijuna američkih dolara. Za vrijeme trajanja tadašnje kampanje ukupno je realizirano 6.700 noćenja i to najviše u Dubrovniku, Splitu i Hvaru, te je prodano 2.900 avionskih karata prema Hrvatskoj", zaključio je Staničić.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....