PRIVLAČENJE TURISTA

HTZ pokreće jesensku kampanju za bolju posezonu: ‘Bacaju‘ se na atrakcije i događaje u unutrašnjosti

Kampanjom je obuhvaćeno 90 proizvoda i destinacija, od unutrašnjosti Istre i Gorskog kotara, preko Međimurja i Zagorja do Slavonije

Kampanja HTZ-a

 Htz/

U dosadašnjem dijelu rujna u Hrvatskoj je ostvareno oko 10 milijuna turističkih noćenja, što je 4 posto više nego u istim danima 2019., a zadržavanje pozitivnih trendova očekuje se i u nastavku posezone, čemu bi trebala pridonijeti i jesenska kampanja Hrvatske turističke zajednice "Falling for Croatia", izvijestili su u utorak iz HTZ-a.

Jesensku kampanju HTZ će provoditi do kraja studenoga na društvenim mrežama uz oznake #FallingForCroatia i #BestFallCroatiaBucketList, a zamišljena je kao svojevrsni jesenski vodič kroz destinacije i aktivnosti koje nudi Hrvatska u ovom razdoblju godine.

"Posezona se u Hrvatskoj odvija vrlo dobro, s oko 400 tisuća turista koji trenutno borave u zemlji, a kako smo u razdoblju godine kada su u fokusu turističkih putovanja kultura, eno-gastronomija, nautika, aktivni turizam i priroda, to smo sve obuhvatili novom kampanjom", poručuje direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Kampanjom se posebice skreće pažnja na hrvatske kontinentalne destinacije i što se u njima može doživjeti u jesen, jer, kako dodaje Staničić, nakon izvrsnih ljetnih rezultata i u jesenskom dijelu godine žele privlačiti nove turiste u Hrvatsku i istaknuti kvalitetu, izvornost i održivost turističke ponude na kontinentu.

Tako je kampanjom obuhvaćeno 90 proizvoda i destinacija, od unutrašnjosti Istre i Gorskog kotara, preko Međimurja i Hrvatskog zagorja do Slavonije i Baranje, dok se od aktivnosti promoviraju obilasci nacionalnih i parkova prirode, tradicionalne i kulturne jesenske manifestacije na kontinentu, vožnja biciklima, šetnje po brojnim ucrtanim stazama, kušanje eno-gastronomskih delicija, sudjelovanje u berbama grožđa, maslina ili mandarina i drugo.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 06:45