ZAGREB - HTV je u Svjetsko prvenstvo ušao bez tzv. zlatnog sponzora za svoj iznimno skup projekt, što je samo jedan od razloga zbog kojega bi to mogao biti prvi veliki nogometni projekt javne televizije koji će poslovati s gubitkom.
Na HTV-u do posljednjeg trenutka nisu sklopili ugovor za ekskluzivni paket sponzora njihova programa koji, prema javno dostupnom cjeniku, stoji 12 milijuna kuna, dok mu se u neekskluzivnom paketu ta cijena smanjuje na sedam milijuna kuna.
Za to je još postojala neka mogućnost sve do prije dva dana, no tada im je javljeno da T-Com nije zainteresiran za tu ponudu.
Prijenosi nisu upitni
- Točno je da HT neće biti tzv. zlatni sponzor SP-a na HRT-u. Nismo mogli pristati na njihove uvjete, no HT ostaje partner HRT-a u projektu SP-a - rekao je danas HRT-ov glasnogovornik Danko Družijanić.
Potvrdio je također da HRT trenutačno nema sponzora ni za ekskluzivni, ni za neekskluzivni paket.
No, na Prisavlju energično opovrgavaju tvrdnje da će im zbog dugova Fifa oduzeti pravo prijenosa nakon prvog ili drugog kruga.
- T-HT je odlučio da neće uzeti zlatni sponzorski paket. Ne vidimo ekonomsku računicu - izjavila je Maja Weber iz Službe za odnose s javnošću T-HT-a.
Projekt od 50 milijuna kuna
Unatoč tome, tvrde u T-HT-u, njihov broj minuta kojima se oglašavaju na HTV-u i dalje je znatno veći u odnosu na ostale TV postaje u zemlji.
Cijeli projekt HTV-a vezan za SP težak je oko 50 milijuna kuna. Najveći udio u troškovima imaju iznimno skupa TV prava.
Na njih otpada između 36 i 37 milijuna. Najmanja stavka su sami ljudi u JAR-u, kojih na takvom natjecanju nikad nije bilo manje nego sada - samo 18. Ugovor za pravo prijenosa potpisan je 2006. kada još nitko nije mogao predvidjeti recesiju te da se Hrvatska neće plasirati na SP 2010., što je definitivno utjecalo na slabiji interes domaćih oglašivača.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....