SKANDALOZNO

HEP na webu građane proglasio ‘kmetovima‘, a poduzetnike ‘gospodom‘: ‘Ispričavamo se, zaposlenik će dobiti opomenu‘

Iz HEP-a poručuju kako se nadaju da ovaj incident‘neće narušiti godinama građeno povjerenje kupaca‘

Zgrada HEP-a

 Goran Mehkek/Cropix

Portal Index ranije danas je objavio prilično skandalozne fotografije s HEP-ove web stranice na kojima se vidi kako građane nazivaju "kmetovima", a poduzetnike "gospodom".

Naime, na njihovoj stranici Hepi, koja predstavlja tarifu za opskrbu doma električnom energijom bez ugovorne obveze, osvanule su nevjerojatne upute.

A klikom na njihov prikaz može se vidjeti da su fotografije izvorno spremljene pod imenom "kmetovi" za korisnike kućanstava, odnosno "gospoda" za poduzetnike. Index je objavio i screenshotove i video, a u HEP-u su ubrzo nakon njihova upita promijenili nazive fotografija.

Nakon što je sve procurio u javnost, oglasili su se iz kompanije.

Između ostalog, ispričali su se kupcima, rekli da je odgovorni zaposlenik opomenut te kako se nadaju da ovaj incident "neće narušiti godinama građeno povjerenje kupaca".

Njihovo priopćenje niže prenosimo u cijelosti:

- Zahvaljujemo Vam što ste ukazali na neprimjereno naslovljavanje ilustracija na webu HEP Opskrbe, do kojega je došlo nenamjernim propustom i koje je u potpunoj suprotnosti s temeljnim vrijednostima HEP-a te poslovnom politikom i praksom odnosa s kupcima HEP Opskrbe.

HEP Opskrba se zbog propusta iskreno ispričava svim svojim kupcima.

Odmah po saznanju ilustracije su preimenovane u skladu sa službenim i uobičajenim označavanjem svih vrsta dokumenata koji se objavljuju i koriste na webu.

Zaposlenik odgovoran za konkretni dio radnog procesa je opomenut, a daljnji koraci će se provesti u skladu s internim aktima HEP grupe.

Također, poduzet će se sve potrebne edukacijske i druge mjere kako se ovakve situacije ne bi ponovile u budućnosti.

Napominjemo da HEP Opskrba svakodnevno jamči sigurnu i pouzdanu opskrbu električnom energijom za više od 132 tisuće kupaca u Republici Hrvatskoj. Konstantnim unaprjeđenjem održava se visok stupanj zadovoljstva kupaca, što potvrđuje i zadnje istraživanje o zadovoljstvu uslugama HEP Opskrbe, koje je pokazalo je da je čak 92 posto privatnih korisnika zadovoljno uslugama HEP Opskrbe. Također, krajem 2022. obnovljen je certifikat ISO 9001:2015 za Korisničku službu, što je potvrda visoke kvalitete usluga, posebno kada je u pitanju odnos s kupcima.

Zbog svega navedenoga nadamo se da ovaj izolirani incident neće narušiti godinama građeno povjerenje kupaca, poručuju iz HEP-a.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
12. studeni 2024 10:09