PIŠE MARKO BIOČINA

Hajduk ne smije dopustiti ponavljanje epizode Gzira i jeftinu prodaju nogometaša

Što nam o mogućoj budućnosti kluba govori financijsko izvješće Hajduka za 2021. godinu

Lukša Jakobušić

 Ante Čizmić/Cropix

Koja je najbolja metrika veličine jednog nogometnog kluba? Je li to obilje njegove sobe s trofejima? Ili snaga njegove financijske bilance? Ili, pak, brojnost onih kojima taj klub predstavlja ponos i sreću? Kad bi se anketa s ovakvim upitnikom provela među navijačima Hajduka, izvjesno je da bi aklamacijom bio prihvaćen treći odgovor. Uostalom, u turbulentnih posljednjih petnaestak godina jedna od dvije konstante u djelovanju splitskog kluba bio je motivacijski slogan njegovih navijača o tome kako je "rezultat trend, a ideal vječan". Druga konstanta bile su preokupacije financijske prirode.

Pomalo kontradiktorno, dok u Hrvatskoj ne postoji nogometni klub koji toliki naglasak svojeg identiteta stavlja na nematerijalno dobro, u temelju ustroja i funkcioniranja Hajduka u...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 15:28