TRI DANA POSLA

Doznali smo koliko košta promotivni spot HTZ-a s kadrovima iz Norveške, cifra je paprena!

U cijenu su uključena tri dana snimanja, foto i video materijali. Dva dana snimalo se u Zagrebačkoj županiji, a jedan u Gorskom kotru
 /Screenshot Video Htz-a

Promotivni video spot za Mjesec hrvatskog turizma o kojem smo ranije pisali, izradila je agencija BBDO Zagreb uz pomoć Val produkcije. Snimanje video spota stajalo je 516.023,14 kuna s uključenim PDV-om, a u tu cijenu uključena su tri dana snimanja, foto i video materijali. Od tri dana, dva se dana snimalo u Zagrebačkoj županiji, a jedan u Gorskom kotru.

Prije devet dana objavljen je novi promotivni video u trajanju od pola minute, a u dvadeset i šestoj sekundi pojavljuju se scena prolaska vlaka kroz šumu, za koju je kasnije ustanovljeno da je snimljena u Norveškoj. Agencija BBDO Zagreb koja je video izradila, navodi kako je to uobičajena praksa oglašavanju jer se na taj način optimizira budžet.

Mjesec hrvatskog turizma traje od 1. do 31. listopada, a cilj mu je omogućiti svim zainteresiranim građanima da putuju i upoznaju druge dijelove Hrvatske uz značajne uštede, naveli su na internetskoj stranici HTZ-a, koja je uz Ministarstvo turizma i sporta, organizator ove akcije.

Video započinje prikazom nekoliko obitelji koje žure na put. Neke od njih putuju autobusom, druge automobilom, zrakoplovom ili brodom, a u 26. sekundi, neposredno prije kraja videa, na snimci se vidi putovanje vlakom. Vlak prolazi kroz šumu, u daljini se nazire sunce i nekoliko kuća, nakon čega djevojka proviri kroz prozor vlaka. Upravo to je scena za koju se sumnja da je ipak snimljena u Norveškoj, a ne u Hrvatskoj.

image
/Screenshot Video Htz-a

Poslali smo upit Hrvatskoj turističkoj zajednici, a njihov odgovor prenosimo u cjelosti:

- Ovim vas putem informiramo kako je promotivni video spot za Mjesec hrvatskog turizma izradila agencija BBDO Zagreb uz pomoć Val produkcije. Redatelj spota je Nevio Marasović. Napominjemo kako Hrvatska turistička zajednica, kao naručitelj spota u niti jednom trenutku nije bila obaviještena kako sporni kadar nije snimljen na zadanoj lokaciji, odnosno da je isti otkupljen, napisali su iz HTZ-a.

O cijeloj situaciji očitovali su se i iz agencije BBDO:

- Navedeni video materijal sniman je krajem 2019. godine. za potrebe kampanje koja je bila predviđena za emitiranje u veljači 2020. godine. Zbog terminskih i budžetskih ograničenja te loših vremenskih uvjeta u mjesecu prosincu na lokaciji nije bilo moguće izvesti snimak iz zraka koji bi na atraktivan način prikazao ljepote Hrvatske. Stoga je odlučeno kadar nadomjestiti neutralnim materijalom s online video arhiva u trajanju od 0,9 sekundi, napisali su iz BBDO-a.

Objašnjavaju da treba imati na umu kako je korištenje video arhiva, uz snimanje na autentičnim lokacijama, uobičajena praksa u oglašavanju jer se na taj način optimizira budžet. Stoga su u navedenom promotivnom spotu korištena još četiri takva kadra: panorama Dubrovnika, te kadrovi autobusa, trajekta i aviona, sva tri iz Hrvatske. Za ostatak spota ‘Mjesec hrvatskog turizma‘ kažu da je u cijelosti sniman na više lokacija diljem Hrvatske.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
08. studeni 2024 19:14