BORBA PROTIV RAKA

Dan mimoza prvi put možete podržati putem telefona: Mimozu kupite na trgovima u Zagrebu, ali i virtualno

Kako bi se svi mogli uključiti u akciju pridonijet će besplatna aplikacija Meddox

Aplikacija Meddox

 Meddox

Povodom tradicionalnog obilježavanja Dana mimoze i Nacionalnog dana borbe protiv raka vrata maternice, u subotu će se prodavati mimoze na trgovima u Zagrebu, a kako bi se svi mogli uključiti u akciju pridonijet će besplatna aplikacija Meddox koja će omogućiti korisnicima kupnju virtualne mimoze, a novci će se donirati Hrvatskoj ligi protiv raka.

Na sreću svih koji žele podržati akciju, ove godine je omogućena podrška preko domaće aplikacije Meddox koja omogućuje korisnicama da brinu o svom zdravlju te je savršen alata za komunikaciju korisnika, ali i drugih aktivnosti.

- Na aplikaciji se nalaze informacije koje su općenito vezane uz zdravlje, a ne samo za borbu protiv raka vrata maternice, iako nam je to sada primarna zadaća. Tako smo u suradnji s Hrvatskom ligom omogućili svim korisnicima, koji ne mogu doći u Zagreb, da sudjeluju u akciji preuzimanja svojih virtualnih mimoza na svoje uređaje, a prikupljene novce ćemo donirati Hrvatskoj ligi., pojašnjava Maja Bogović, suosnivačica i članica Uprave Meddoxa.

Hrvatska liga protiv raka tradicionalno održava javnozdravstvenu akciju 16. godinu za redom u nizu gradova diljem Hrvatske. Ipak očekuje se da će najviše podrške dobiti u Zagrebu, gdje će ljudi moći obići štandove od 10 sati i informirati se te kupiti mimozu. Akcije se održavaju kako bi se povećala svijest o važnosti prevencije, odnosno brizi o intimnom zdravlju te vršenje redovitih ginekoloških pregleda.

image

Maja Bogović i Vesna Babić, osnivačice startupa Meddox

Meddox

Tako, za svakog korisnika koji preuzme digitalnu mimozu, Meddox donira 1 euro Hrvatskoj ligi protiv raka, a svi zainteresirani mogu se uključiti u akcijom tijekom dana, dok će od 10 sati korisnici dobivati obavijest o mogućnosti preuzimanja mimoze.

- Akcija je dobro prihvaćena jer naših 12000 tisuća korisnika odobrava akciju. Cilj nam je da se poveća svijest o važnosti prevencije ranog otkrivanja raka vrata maternice, tako da mislimo da je to bitan iskorak za sve ljude koji virtualno žele podržati akciju., zaključuje Bogović.

Naime, prema informacijama HZJZ-a, rak vrata maternice je u 2020. godini bio treće sijelo raka kod žena u sobi od 30 do 39 godina, a u 99,7 posto slučajeva uzrokuje ga infekcija HPV-om, dok je prošle godine od ove bolesti umrlo 122 žene, zbog čega liječnici apeliraju na povećanje intimne brige svake žene.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 08:34