SPORNI UGOVORI

Crosco izradu vizitki Fimi-mediji plaćao osam kuna za komad

Policija prema nalogu USKOK-a češlja poslovanje tvrtke Crosca s Fimi-medijom Nevenke Jurak
Zagreb, 020210.Radnicka ulica.Nevenka Jurak vlasnica Fimi Media dolazi na posao.Foto: Goran Mehkek / CROPIX
 Goran Mehkek / CROPIX

ZAGREB -Policija je, prema nalogu USKOK-a, bila u Croscu zbog poslovanja te Inine tvrtke kćeri s Fimi-medijom. Potvrdio nam je to Inin Sektor korporativnih komunikacija, ali upozoravaju da o detaljima suradnje Crosca s Fimi-medijom, u skladu s običajima poslovanja, ne otkrivaju detalje poslovne suradnje. No, kako smo neslužbeno doznali, 12. veljače policajci su iz Crosca uzeli dokumentaciju o poslovanju.

Skupo dotiskavanje

Posebno su ih zanimali poslovi izrade posjetnica koje je Crosco, navodno, plaćao osam kuna po komadu, a za svako tiskanje naplaćivalo se i njihovo idejno rješenje i grafička priprema iako je već za neke od njih postojao predložak pa ih je samo trebalo dotiskati. U sjedištu Fimi-medije proteklih su dana bili i inspektori Porezne uprave, koji su provjeravali sve ugovore i cjelokupnu poslovnu dokumentaciju. Na naš upit Ini prema kojem je kriteriju Fimi-media odabrana za dodjelu određenih poslova te jesu li se za te poslove raspisivali javni natječaji, nije odgovoreno. No, Ina je potvrdila da je prestala suradnja s Fimi-medijom, s kojom su, tvrde, surađivali na organizaciji evenata i grafičkih usluga.

Poslovi bez natječaja

Podsjećamo, jedan od direktora Ine također se spominje kao sudionik sastanka u proljeće 2007. na kojem je bilo dvadesetak direktora javnih poduzeća na kojem im je bivši premijer Ivo Sanader priopćio da postoji jedna tvrtka s kojom bi se trebalo poslovati, a pojedinosti je poslije dogovarao Mladen Barišić, glavni rizničar HDZ-a i ravnatelj Carinske uprave. Tvrtka Fimi-media vlasništvo je Nevenke Jurak, Barišićeve bliske prijateljice, kojoj su dodjeljivani milijunski poslovi bez natječaja za zakup medijskog prostora, ali i druge PR usluge.

MUP joj je, kako nam je potvrdio glasnogovornik Ravnateljstva policije, u razdoblju od 2004. do 2008. godine platio 26 milijuna kuna za razne usluge u kampanjama u provedbi Nacionalnog programa sigurnosti na cestama. Od prošle godine MUP više nije poslovao s Fimi-medijom.

Posjetnica stoji manje od 1,8 kn

Izrada 100 komada posjetnica s obostranim tiskom na specijalnom papiru s grafičkim rješenjem i pripremom stoji 1,80 kuna po komadu, rečeno nam je u jednom fotokopirnom centru. Na 200 komada posjetnica daju 5 posto rabata, na 500 komada 10%, a za veće količine može se dobiti rabat i do 20 posto. Slične su cijene i u nekoliko drugih grafičkih i foto studija.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. rujan 2024 03:37