S obzirom na dosadašnja iskustva, izgledno je da će proći i više od godinu dana da se zaključi što se točno dogodilo u noći 9. rujna kad je HŽ-ov strojovođa Mario Gusak brzinom od 100 kilometara na sat naletio na zaustavljeni teretni vlak tvrtke Enna te usmrtio sebe i još dvije osobe. Istragu, pored DORH-a, provodi Agencija za istraživanje nesreća u zračnom, pomorskom i željezničkom prometu, državno tijelo osnovano kao nezavisno, no podaci iz njezinih godišnjih izvješća ukazuju na to da je riječ o potkapacitiranoj i zapostavljenoj službi, otprilike u skladu sa zapostavljanjem kakvo i sam sustav HŽ-a prolazi desetljećima.
Treba odmah reći kako je u toj agenciji koja istražuje nesreće te incidente u kompletnom pomorskom, željezničkom i...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....