Ni treći dan od stradavanja vozača cisterne Ivice B. (28) nisu poznate sve okolnosti nesreće kod Čavli, na brzoj cesti koja se koji kilometar dalje pretvara u autocestu Rijeka - Zagreb.
Policija potvrđuje da je u to vrijeme na kobnoj dionici postupao njihov presretač prema drugom kamionu, marke Mercedes. Taj događaj ne dovode u vezu s nesrećom, ali ga u ovom trenutku ne mogu isključiti. Zato su i pozvali očevice da im se jave kako bi se rasvijetlili sporni detalji. Neki navodni svjedoci koji su se počeli javljati po društvenim mrežama tvrde da je utjecaj policijskog Audija bio značajan. Za Jutarnji list je događaj prepričao jedan od vozača kamiona koji je petstotinjak metara “kasnio” za tragedijom. On se na brzu cestu uključio u Čavlima te je vidio vozača cisterne koji je vozio za Mercedesom, koji policija spominje kao vozilo stranih registracijskih oznaka prema kojem su postupali. Navodi nam da se radilo o oznakama Republike Srbije. Za njim je lijevim trakom jurio presretač, i to, kako kaže, moguće zato što je vozač kamiona iz Srbije razgovarao na mobitel. On ne može procijeniti njihovu brzinu, ali je siguran u ocjeni da je vozač Scanije bjelovarskih oznaka koji je vozio iza bio preblizu Mercedesu, odnosno da je držao premali razmak.
Zaustavljanje
- Nije točno da je presretač ušao ispred Scanije, nego ju je prešao kako bi zaustavio Mercedes ispred nje. Je li to bilo naglo, prebrzo, profesionalno ili ne, ja ne mogu procijeniti. Jednako tako, ne mogu tvrditi da bi kamion koji se kretao iza mogao bez problema proći bez ovako drastičnog manevra na koji se odlučio. Što se dogodilo, neka zaključi policija. No, moguće je da se dogodila svojevrsna lančana reakcija - da je vozač Mercedesa, nakon što je vidio policijsko vozilo s rotirkama ispred sebe stisnuo kočnicu pa je takva nenadana reakcija zbunila vozača Scanije, koji je skrenuo naglo ulijevo i onda je uslijedila nesreća - priča nam vozač.
Detalje na koje odgovore ne zna ni on sasvim će sigurno objasniti policija tijekom istrage. On smatra da je na nesreću vjerojatno utjecala i vrsta tereta koju je mladić vozio. Dugogodišnji vozač cisterni nam kaže da bi, da je vozio običan teret, vjerojatno uspio ispraviti tegljač u lijevom traku, a ovako je sila koju je stvorila tekućina u spremniku zanijela stražnji kraj i zarotirala ga te bacila na drugi prometni trak.
Iskustvo
- Možda je reakcija bila panična i stoga nagla, a to je najgore što možete napraviti pri prijevozu tekućine. Zato vozači cisterne moraju ranije predviđati situacije, moraju biti dvostruko pažljiviji, a reakcije ne smiju biti brze, nego dobro promišljene. Iskustvo u kabini kamiona koji vuče cisernu možda je ključni faktor da se tragedije izbjegnu - kaže nam dugogodišnji vozač cisterne.
Direktor Kalaj prometa Vlado Kalaj, poslodavac stradalog vozača, rekao nam je da nema nikakvih informacija koje bi mogle pomoći u rasvjetljavanju tragedije.
- Strašno - rekao je kratko Kalaj.
Vozač je bez ruke ostao na mjestu događaja, a sada je na intenzivnoj njezi KBC-a Rijeka još bez svijesti i u životnoj je opasnosti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....