GRAĐANI, OPREZ!

JOŠ JEDNA ŽRTVA PREVARE 'Nazvali su iz banke i rekli da im pročitam pin. Sada mi na računu fali novac'

Zagreb, 240309.Zgrada Hypo banke.Ilustracija za poslovanje u bankama snimljena u Hypo banci na Slavonskoj aveniji. Na slici: koristenje bankomata.Foto: Sasa Midzor Sucic / CROPIX
 Saša Midžor Sučić / CROPIX

KARLOVAC - Vlasnica bankovnog računa (68) iz Josipdola prijavila je ogulinskoj policiji prijevaru jer je ustanovila da joj, nakon jednoga telefonskog razgovora, na računu nedostaje određena svota novaca, priopćila je danas karlovačka Policijska uprava.

Žena je tek u srijedu ustanovila da joj nedostaje novac, kada se je i prisjetila da ju je prije 20-tak dana na telefon nazvao muškarac koji se predstavio kao djelatnik banke i od nje tražio da mu pročita broj bankovne kartice i osobni identifikacijski broj, uz obrazloženje da je to potrebno radi određenih izmjena na bankovnom računu.

Ne sumnjajući u poziv sugovornika, 68-godišnjakinja je dala tražene podatke, a 14. svibnja u poslovnici banke utvrdila je da joj s računa nedostaje određena svota novca. Policija traga za počiniteljem, protiv kojega će nadležnom državnom odvjetništvu biti podnesena kaznena prijava, stoji u priopćenju.

Policija zato poziva građane da budu oprezni i da preko telefona ne odaju ni jedan podatak o bankovnoj kartici ili svoje identifikacijske podatke, te da u ovakvim situacijama o svemu obavijeste izdavatelja kartice.

Također mole građane da obavijeste policiju na broj 192 o sumnjivom pozivu, odnosno ako posumnjaju u vjerodostojnost navoda pozivatelja, čak i ako oni nisu zbog svog opreza postali žrtva prijevare.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
21. rujan 2024 04:57