OD OVE GODINE

Zbog promjene ukusa potrošača: Još jedan poznati brend odlučio odbaciti krzno

Prije njih to su učinili Armani, Gucci, Prada, Versace, Adidas, Burberry, Michael Kors, Jimmy Choo...
 Bonzami Emmanuelle/Alamy/Alamy/Profimedia

Organizacija Fur Free Alliance objavila je vijest da talijanski luksuzni brend Dolce & Gabbana od 2022. više ne koristi životinjsko krzno ni u jednoj svojoj kolekciji! Dolce & Gabbana surađivat će s krznarima na prelasku na ekološki prihvatljivo umjetno krzno kao odgovor na promjene ukusa potrošača.

Fedele Usai, službenik za grupnu komunikaciju i marketing u modnoj kući Dolce & Gabbana, izjavio je:

„Dolce & Gabbana radi na održivijoj budućnosti koja ne može tolerirati korištenje životinjskoga krzna. Cjelokupni modni sustav ima značajnu društvenu odgovornost, koju treba promovirati i poticati. Integrirat ćemo inovativne materijale u naše kolekcije i razvijati ekološki prihvatljive proizvodne procese, a istovremeno čuvati radna mjesta i znanje obrtnika u opasnosti od nestajanja.”

Joh Vinding, predsjednik međunarodne koalicije Fur Free Alliance, koja se zalaže za prestanak iskorištavanja i ubijanja životinja radi krzna, rekao je:

„Slavimo brend Dolce & Gabbana jer je prekinuo povezanost s okrutnošću krzna i prešao na humanije i inovativnije materijale. Svijet se mijenja i brendovi poput Dolce & Gabbana opravdano se prilagođavaju potrošaču koji evoluira, koji želi da tvrtke zauzmu stav protiv okrutnosti prema životinjama i uvedu inovacije za održiviju budućnost.”

Dolce & Gabbana tako se pridružuje rastućoj listi modnih kuća koje su se obvezale izbaciti životinjsko krzno iz svojih kolekcija uključujući talijanske brendove Armani, Gucci, Prada, Versace, Moncler i globalnog lidera u online luksuznoj modi Yoox Net-a-Porter. Krznu su rekla NE i velika imena svijeta mode: Adidas, Burberry, Michael Kors, Jimmy Choo i drugi.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. studeni 2024 07:50