SAMO LJUBAV

Neobična akcija ZOO: ‘Sami ste za Valentinovo i mrzite bivšeg? Evo kako vam mi možemo pomoći!‘

Lani je kampanja izazvala pozornost diljem svijeta, a isto se očekuje i ove godine
 Screenshot San Diego ZOO

Svatko od nas ima barem jednog bivšeg ili bivšu koji je bio ‘dostava‘ ravno iz dubina pakla. Naravno da tu osobu ne pamtimo ni po čem dobrom i ne želimo je vidjeti do kraja života. Premda bi za naše mentalno zdravlje bilo najbolje da zaboravimo sve situacije kad nas je taj zlotvor povrijedio, ne možemo, nego osjećamo intenzivan bijes.

No, s tim bijesom sad možemo napraviti nešto korisno. U američkom San Antonio ZOO vrtu osmislili su sjajan način za sve one koji će Valentinovo proslaviti sami, u društvo s osvetničkim mislima prema bivšem. Ideja je, zapravo, pomalo morbidna, jer se imenuje povrće ili stvorenja koja su drugima hrana. Drugim riječima, možemo povrće nazvati po sotonski lošem bivšem, ali to ime može se nadjenuti i nekom od žohara ili pak glodavaca koji služe kao hrana drugima u vrtu.

Sama ideja u sebi ima notu agresivnosti, ali čini se da je unatoč tome jako popularna na društvenim mrežama. Prošle je godine izazvala pozornost diljem svijeta, pa se iz ZOO vrta nadaju da će im to poći za rukom i ove godine. Svako nadijevanje imena košta: povrće je najjeftinije (5 dolara), žohar je malo skuplji (10 dolara), a najviše (25) treba izdvojiti za glodavca.

- Budite dio globalne senzacije i iskorijenite svoju prošlost te podržite plemeniti cilj uz prikupljanje sredstava u sklopu naše kampanje Cry Me a Cockroach. Simbolično nazovite žohara, štakora ili povrće po svom bivšem, a zoološki vrt San Antonio pomoći će vam zgnječiti prošlost. Mi ćemo biti pravi iscjelitelj vašeg slomljenog srca tako što će vašim odabirom nahraniti nekog našeg stanara - poručili su.

Što je dobra stvar koju će napraviti svi oni koji imenuju žohara po bivšem? Sav novac koji će se prikupiti u ovoj kampanji namijenjen je životinjama u tom ZOO vrtu, odnosno, poboljšanju uvjeta u kojima žive. No, pošto su svjesni da se mnogima neće svidjeti ideja žohara ili štakora, osmislili su i svojevrsnu vegetarijansku opciju - komadu salate ili kupusa se nadjene ime, a onda se on ubaci u nastambu nekoga tko će se osladiti time.

Ova je akcija odličan marketinški potez ZOO vrta, a istovremeno nam svima pokazuje kako iz loših veza može izaći nešto dobro. Ne samo u vidu životne škole, nego i kroz ovakve kampanje. Osim što pomognemo životinjama, možda se zaista osjetimo malo lakše vezano za lošeg bivšeg partnera. Dok neki nilski konj jede komad povrća s imenom koje smo mi poslali, vjerojatno ćemo se osjećati bolje.

Ako mi već ne, nilski konj sigurno hoće. A certifikat kojeg dobijemo na mail uvijek možemo poslati bivšem.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. studeni 2024 17:21